תל אביב - יפו

דאנטה 2, תל אביב

24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע

DanteDental

שתל לאחר עקירה: 5 סיבות למה כן

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

בוגר אוניבירסטת קלוז ברומניה, בעל תואר D.M.D
תת התמחות באוניברסיטת תל-אביב. תואר רופא שיניים מעודכן.

רוצים להרגיש טוב יותר עם החיוך שלך? שתל לאחר עקירה מותאם אישית לצרכים הספציפיים שלכם יחזיר לכם את החיוך הנוצץ וגם את הנוחות.

אם חווית אובדן שיניים, ריקבון או מחלה כלשהי שהותירו את החיוך שלכם פחות זוהר ממה שהיה פעם, אתם בטח תוהים מה אתם יכולים לעשות בקשר לזה. ובעוד שהחיוך של כולם הוא ייחודי בפני עצמו, השתלות שיניים לעיתים קרובות עושות שיפורים מדהימים המשלימים את המראה הטבעי והבריא.

בין אם חסרה לכם שן אחת או כמה שיניים, הנה כמה מהסיבות טובות לשקול שתל לאחר עקירה, ואז גם תבינו למה יותר ויותר אנשים עוברים השתלות שיניים.

שתל לאחר עקירה, קבלו 5 סיבות:

1. שתלים יכולים לסייע במניעת אובדן עצם.

שורש השן הנמצא בתוך העצם מסייע לשמור על עצם הלסת חזקה. כאשר מניחים שתלים, השתל עוגן בתוך העצם ומשמר אותה מספיגה  ומשמש כשורש חלופי. לא רק שהשתל נראה כמו שן רגילה, הוא מסייע ללסת שלכם לשמור על שלמותה.

2. שתלים דנטליים לא נודדים ולא נשלפים.

שלא כמו תותבות, שלעתים קרובות יכולות ליפול או להחליק סביב הפה, שתלים מונחים בצורה בטוחה ויציבה בעצם הלסת. הם עובדים כמו השיניים הטבעיות שהחליפו ודורשים תחזוקה זהה לשיניים האחרות שלכם.

3. הם יעזרו לכם ללעוס טוב יותר.

כאשר יש לכם שן חסרה או יותר, יהיה קשה ללעוס מאכלים מסוימים כראוי. אתם פחות נהנים מהאוכל וגם מזיקים לכיבה בגלל לעיסה טובה פחות. שתלים לאחר עקירה לא רק יחזירו לכם את החיוך, הם מאפשרים לכם לאכול ואפילו לדבר טוב יותר.

4. הם משפרים את המראה ומחזירים את הביטחון.

האם אתם מודעים לעצמכם לגבי השיניים החסרות? כואב לכם שנאלצתם לעקור שן או כמה שיניים, נכון? שתל לאחר עקירה יכול לתת לכם סיבה לחייך שוב. רבים מבחינים בשיפור דרמטי בביטחון העצמי שלהם, הם צוחקים יותר ומחייכים יותר. פתאום החיים טובים יותר.

5. הם לאורך זמן.

שתלים מיוצרים ממגוון חומרים, שרובם חזקים בדיוק כמו השיניים האמיתיות שלך. ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להשתפר, כך גם השתלות שיניים.

טכנולוגיית השתלים תמיד משתפרת. אם נדחתם בעבר מכיוון שהמקרה שלכם לא התאים לקריטריונים הטיפוליים, כדאי לבחון זאת שוב. טכניקות מתקדמות מאפשרות שתל לאחר עקירה שבעבר לא היה אפשרי.

זקוקים לעזרה או ייעוץ? התקשרו עכשיו 0772-177771

http://g.co/kgs/3vSnHL

האם אתם שוקלים שתל לאחר עקירה?

שתפו אותנו מרפאת שיניים גפאלי – SmilePlaceTLV  באמצעות תיאום פגישת ייעוץ.

נדון בשמחה באפשרויות הטיפול שלכם ונקבע אם אתם מועמד טובים ומתאימים לשתלים.

כל הליך כירורגי או פולשני טומן בחובו סיכונים. לפני שתמשיך, נשמח שתפנה אלינו לחוות דעת שנייה.

צפו בסרטון:

רוצים לקרוא יותר על תהליך ההשתלה?

הכנסו >>> שתלים בשיניים: כל מה שרציתם לדעת!

האם המידע בדף זה עזר לכם? דרגו אותנו כאן למטה
4.9/5 - (32 votes)

שיתוף:

אולי יעניין אותך:

ד"ר גפאלי חאלד

השתלת שיניים בלייזר

הלייזר עשה מהפכה בעולם הרפואה הכללית, זוכרים איך למשל היה נראה ניתוח בבטן פעם? נשארים עם צלקת גדולה ומפחידה לאורך כל הבטן חוץ

קרא עוד »
דילוג לתוכן