תל אביב - יפו

דאנטה 2, תל אביב

24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע

DanteDental

טיפולי שיניים בהרדמה כללית

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

בוגר אוניבירסטת קלוז ברומניה, בעל תואר D.M.D
תת התמחות באוניברסיטת תל-אביב. תואר רופא שיניים מעודכן.

בטח קראתם בעיתונות או ראיתם ברחבי המידה החברתית פרסומת על טיפולי שיניים בהרדמה כללית או מלאה . עושים הכל ביום אחד. עוקרים, מתקנים, מחדירים שתלים ובונים כתרים. שיקום של כל הפה בפגישה אחת. 

כאן נשאלת השאלה: האם זה נכון?

לעקור את כל השיניים ולעשות שתלים בכל הפה כבר באותו יום זה כן אפשרי,
השאלה האם זה בריא ונכון לביראות שלנו?!?

זקוקים לעזרה?
התקשרו עכשיו: 077-2177771

מה הסיבות לדרישת טיפולי שיניים בהרדמה כללית?

בכללי האנשים שמבקשים טיפולים כאלה הם אנשים שיש להם חרדות מטיפולי שיניים. הפחד חוסם אותם ומונע מהם להגיע לרופא השיניים. הם מזניחים את השיניים, מתעלמים מכאבים או מנסים להשתיק אותם בעצמם ע״י כדורים משככי כאבים או אנטיביוטיקה, כתוצאה מצב השיניים בפה לא טוב ומיום ליום המצב רק מחמיר.

האם חרדה מטיפולי שיניים סיבה מספיק טובה לטיפולי שיניים בהרדמה כללית?

התשובה היא חד משמעית לא!. אנחנו כרופאי שיניים לגמרי מבינים את הפחד ואת החרדות שלכם מטיפולי שיניים, לא סתם רפואת השיניים עברה מהפך בשנים האחרונות והפכה מרפואה טיפולית לרפואה מניעתית. המודעות לשיניים ולבריאות הפה עלתה באופן משמעותי והתפקיד שלנו כרופאי שיניים הוא ללמד את המטופלים איך לשמור על שיניים בריאות, יותר מאשר איך לטפל בשיניים הרוסות.

למי מיועדים טיפולי שיניים בהרדמה כללית?

טיפולים בהרדמה כללית נועדו לתת מענה לאנשים עם מוגבליות פיזיות או פסיכולוגיות. אנשים שלא יכולים לשלט בפעילות המוטוריות שלהם, או לשלוט בהתנהגות. זה מתחיל מטיפולי שיניים לילדים שלא משתפים פעולה, במצב הזה סדציה באמצעות גז צחוק לרוב תספיק. עד לאנשים עם בעיות סיסטמיות ופגיעה במערכת העצבים למשל חולי פרקינסון.

הידעתם שאפשר לעשות טיפולי שיניים ללא הרדמה בכלל?

מדובר בטיפולים משמרים כמו סתימות. זה בהחלט אפשרי. לא כל נגיעה בשיניים חייבת הרדמה. אפשר לעשות זאת לאט, בעדינות ובסבלנות והטיפול עובר חלק בלי שתסבלו בכלל. להחדיר חומר הרדמה לגוף, גם אם זה מקומי, מיותר לגמרי! בטיפולים פולשניים יותר כגון טיפולי שורש, עקירות או שתלים הרדמה מקומית בהחלט תתן מענה ואתם לא תרגישו כלום.

למה לא לעשות טיפולי שיניים בהרדמה כללית?

הסיבה פשוטה, מיותר לגמרי! למה להחדיר סם לגוף ולהרדים את כל הגוף בשביל טיפול מקומי בחלק קטן מהגוף (הפה) ? הקושי כאן יותר פסיכולוגי, בראש יותר מאשר בגוף. לזה יש דרכים להתמודד, טיפולי שיניים בהרדמה כללית היא לא הפתרון. הסיכון מיותר לגמרי.

יש לכם עוד שאלות? דברו איתנו 0772-177771

dentist yafo

האם המידע בדף זה עזר לכם? דרגו אותנו כאן למטה ⬇️⬇️⬇️

4.8/5 - (111 votes)

שיתוף:

אולי יעניין אותך:

דילוג לתוכן