תל אביב - יפו

דאנטה 2, תל אביב

24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע

DanteDental

רופא שיניים פרטי מומלץ

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

בוגר אוניבירסטת קלוז ברומניה, בעל תואר D.M.D
תת התמחות באוניברסיטת תל-אביב. תואר רופא שיניים מעודכן.

חיפשתם רופא שיניים פרטי מומלץ?

בטח שמתם לב שתחום רפואת השיניים הפרטית עובר שינוי מהפכני בשנים האחרונות ממגמה פרטית לציבורית. בדיוק כמו השינוי שעברה לפני שנים רבות הרפואה הכללית. מי מאתנו הולך היום לרופא כללי פרטי? כולנו הולכים לקופות החולים ובצדק.
מצד אחד, אם כבר משלמים כל חודש ביטוח בריאות אז למה לשלם גם לרופא פרטי? הרי את זה מקבלים דרך הביטוח בחינם.
מצד שני, האם השינוי הזה באמת לטובתנו? לטובת הבריאות שלנו? לטובת השיניים שלנו? בואו נחשוב על זה לרגע. רופא שיניים פרטי מומלץ האם הוא באמת נחוץ?

אין ספק שלרפואה ציבורית יש יתרון גדול אחד, המחיר!

אי אפשר להתחרות במחירים כאלה. אפילו יש הרבה מצבים שהטיפול כמעט בחינם, לא צריך לשלם שקל! מפתה אין ספק. במיוחד עם יוקר המחייה שממנו אנחנו סובלים, הרבה משפחות בקושי שורדות את החודש וטיפול שיניים זול או בחינם הינו ללא ספק יתרון.

האם הפרמטר היחידי שצריך להתייחס אליו בטיפול שיניים הוא המחיר?

התשובה חד משמעית היא לא!!
כשאתם קונים טלויזיה, מזנון או סלון אפשר לחפש מחיר זול ולחסוך אבל כשמדובר בבריאות שלכם אסור לחסוך או להתפשר, מדובר בבריאות שלכם, לא מדובר במוצר שאתם רוכשים או טרנד עובר!

זקוקים לעזרה?
התקשרו: 0772-177771

מה עם רפואה פרטית, רופא שיניים פרטי מומלץ?

כאן אין יתרון של מחיר. אין ספק שהמחירים גבוהים יותר ואין בחינם! יחד עם זאת יש הרבה יתרונות אחרים, יתרונות שיש להם לא מעט משקל.

אזכיר לכם כמה יתרונות:

  • מתנהלים מול רופא אחד פרטי:

    יתרון חשוב מאוד, רופא שיניים מומלץ אחד ולא מול מערכת שלמה שאולי יש בה גם רופאי שיניים מומלצים וטובים אבל מתחלפים כל הזמן. יש מצב שהשבוע ד"ר לוי לדוגמה, יטפל בכם, ושבוע לאחר מכן ד"ר כהן יטפל בכם, אין לכם שליטה על זה. גם חשבו כשרופא שיניים עובד בקופת חולים כשכיר הוא לא ידאג לפציינטים כמו רופא שיניים פרטי מומלץ. מדובר בפרנסה שלו והוא בטח יעשה את המקסימום לשמור עליה.

  • זמינות:

    עם רופא שיניים מומלץ אפשר לתקשר בכל זמן שיש לכם צורך. אתם חשובים לו אישית והוא ידאג לתת לכם מענה בכל זמן. להבדיל מרפואה ציבורית שאתם מתנהלים מול מערכת, אין דרך להגיע לרופא המטפל שלכם חוץ מאשר בזמן טיפול. נכון שהמזכירה עונה לכם או הסייעת אבל לפעמים אתם צריכים את הרופא עצמו ובלתי אפשרי שתוכלו להגיע אליו. זו התנהלות שונה.

  • תורים:

    ניסיתם פעם לקבוע תור בקופת חולים לטיפול שיננית? מתי קבעו לכם? בעוד שבועיים? אולי שלוש? מה עם טיפול דחוף? כאבים? עדיין לוקח זמן, וזה עוד יתרון של רפואת שיניים פרטית. רופא שיניים פרטי מומלץ ידאג לקבל אתכם עוד באותו יום ואם לא אז בימים הקרובים. לא יתכן שידחה אתכם לעוד כמה שבועות קדימה! מדובר בשמו ובפרנסתו.

  • אמינות ואחריות:

    אני לא אומר שבקופת חולים אין אמינות ואין אחריות, כמובן שיש. יחד עם זאת, מזכיר לכם שאתם מתנהלים מול מערכת גדולה ומורכבת. בואו נגיד שעשיתם טיפול שורש בשן מסוימת, הכל היה בסדר ואתם מרוצים. ד"ר כהן רופא מצוין. ולאחר כמה שנים השן נשברה או התפתחה דלקת, מה תעשו? חוזרים לקופה. אבל ד"ר כהן כבר לא עובד שם! אין בעיה יש ד"ר לוי. אבל ד"ר לוי לא ממש יודע מה עשה בדיוק ד"ר כהן ומכאן הכל מסתבך. זה לא קורה אצל רופא שיניים פרטי מומלץ כי גם אם תחזרו אחרי 10 שנים אתם עדיין תמצאו את אותו רופא והוא יודע מה עשה ואיך אפשר להמשיך והוא ייקח אחריות על עצמו וידאג לכם. במערכת קל להתנער מאחריות, כל אחד יכול להאשים את השני ואתם תפלו בין הרגליים.

  • שיקול רפואי נטו:

    החוקים במערכת בריאות מאוד נוקשים. עושים הכל בשביל למנוע בעיות ותביעות. לפעמים חוקים אלה מתנגשים עם טובת המטופל! אתן לכם דוגמה: בזמן שגם אני עבדתי כשכיר בקופת חולים ביקשו ממני להציע הלבנת שיניים לכל מטופל שמגיע, אמרתי שישנם אנשים שמבחינה רפואית לא מתאים לעשות להם הלבנה וזה עלול לפגוע בשיניים שלהם. אמרו לי שזה הנוהל ואתה חייב להיצמד לנוהל, לא הסכמתי ומאותו יום הפכתי למובטל! וכך זה עובד. רופא שיניים פרטי מומלץ ידאג לעשות שיקול רפואי נכון, אחרת הוא בעצמו יישא באחריות ויכול לאבד את התעודה ואת הפרנסה.

התקשרו עכשיו: 0772-177771

אלה רק חלק מהיתרונות, הרעיון כאן הוא להבין:

התנהלות אחד מול אחד בטוחה יותר מאשר התנהלות של אחד מול מערכת!

במיוחד כשמדובר בבריאות שלכם. מול המערכת אין לכם סיכוי! נשמח לתאם לכם פגישת היכרות חינם ללא עלות וללא התחייבות. כי חשוב לנו שתכירו את רפואת השיניים מכל תחומיה.

dentist yafo

שאלות נפוצות:

  • איפה אפשר לקרוא המלצות על המרפאה?
    תשובה: חפשו את המרפאה בגוגל: מרפאת שיניים גפאלי תל אביב.
  • מהן שעות הפעילות של המרפאה?
    תשובה: המרפאה פעילה ביום יום בין השעה 9 בבוקר ל9 בערב. בנוסף אנו מפעילים שירות רפואת חירום עזרה ראשונה 24 שעות גם בשבתות וחגים.
  • האם אפשר לפרוס את התשלום על הפגישות ולא לשלם מראש?
    תשובה: כן, אפשר לשלם כל פעם חלק מהתשלום בצורה הנוחה לכם, העיקר לסגור את כל התשלום עד גמר הטיפול.
  • כמה רופאים יש במרפאה?
    תשובה: יש במרפאה שני רופאים עם וותק מעל 10 שנים.
  • האם אתם עובדים עם ביטוחים?
    תשובה: אין לנו הסכם ישיר עם ביטוחים אבל כן נותנים עזרה ראשונה במצבי חירום למבוטחי כל החברות.

יש לכם עוד שאלות?
התקשרו עכשיו למרפאה בטלפון:  0772-177771
או התכתבו איתנו בוואטסאפ >>> לחצו כאן!
לשירותכם מרפאת שיניים גפאלי  – SmilePlaceTLV

ביקורות והמלצות אפשר לקרוא בגוגל:

הכסו >>> רופא שיניים פרטי מומלץ

האם המידע בדף זה עזר לכם? דרגו אותנו כאן למטה
4.9/5 - (171 votes)

שיתוף:

אולי יעניין אותך:

ד"ר גפאלי חאלד

רפואת שיניים לילדים

מרפאת שיניים גפאלי SmilePlace גאים להציג: רפואת שיניים לילדים VIP מבוא: בעידן שבו שירותי הבריאות מתפתחים ומציעים חוויות אישיות ונוחות יותר, זו הזכות שלנו

קרא עוד »
ד"ר גפאלי חאלד

השן השחירה, מה עושים?

השן השחירה? הכל בסדר, יש לזה פתרון, אנחנו נדאג לכם. למה זה קורה ומה ניתן לעשות? הסבר מפורט על התופעה, וגם שלושה דרכי טיפול. הכל כאן >>>>> הכנסו!

קרא עוד »
דילוג לתוכן