פצעים בפה: טיפול בלייזר

פצעים בפה (אפטות או הרפס) הן שלפוחיות כואבות שנוצרות בתוך הפה. שלפוחיות אלו יכולות להיווצר על הלשון, השפתיים, הגרון, הלחיים הפנימיות והחניכיים בגדלים שונים. הסיבה המדויקת להיווצרות פצעים אלה אינה ידועה, אולם ישנן כמה תיאוריות שמייחסות להיווצרות הפצעים.

פצעים פשוטים נוצרים כאשר הרקמה שבתוך הפה מגורה או שהגוף היה נתון במתח רב. מזונות חומציים מסוימים עשויים גם לגרום לפצעים, אך נוטים יותר לגרות אותם. מאכלים אלה כוללים פירות רבים ושונים עם טעם חמצמץ, כמו לימונים.

פצעים מורכבים עשויים להתרחש כאשר לאדם יש הפרעה במערכת החיסון, חוסר איזון תזונתי ומחלות מסוימות.

פצעים בפה, סימפטומים:

הסימפטומים של פצעים בפה כוללים שלפוחית ​​נפוחה וכואבת שנמצאת בכל מקום בתוך הפה. פצעי אפטות או הרפס מתרחשים רק בפה ולעתים קרובות הם אדומים, בצבע לבן, אפור או ורדרד. לפני שהכאב מופיע בפה, עלולה להופיע צריבה או עקצוץ באזור הפגוע. כאשר המקרה של פצע חמור יותר, ייתכנו תסמינים חמורים יותר כגון; חום, עייפות ונפיחות בבלוטות הלימפה.

פצעים בפה פשוטים לריפוי, לעיתים קרובות בכוחות עצמם תוך מספר ימים. עם התחלת ההחלמה של הפצעים, הכאב יתחיל גם כן להצטמצם עד שיירגע. אם הפצע מתחיל להיות קטן יותר לאחר שהגיע לשיאו, זה סימן שהפצע ככל הנראה יחלוף מעצמו. עם זאת, לפעמים הפצעים לא נעלמים. הם ימשיכו להיות גדולים יותר וככל שהם יגדלו בגודל הכאב יגדל. במקרה כזה, הכאב יצטרך להיות מטופל על ידי רופא שיניים.

פצעים בפה, טיפול:

כאשר פצעים בפה מטופלים על ידי רופא שיניים, הוא עשוי לרשום משהו שנקרא מי פה מיקרוביאלים. שטיפה זו משמשת להרוג את החיידקים בתוך הפצע. עם זאת, סוג זה של טיפול אינו תמיד יעיל וניתן להשתמש בסוג אחר של טיפול.

הטיפול החדשני ביותר לטיפול בפצעים בפה הוא לייזר. מכשיר הלייזר בשם Epic חידוש של חברת הלייזרים המובילה בעולם BIOLASE עשוי לשמש לא רק לטיפול בפצע, אלא גם להיפטר מכל כאב באזור. ניתן להשתמש בלייזר מסוג EPIC ברקמות רכות כדי להסיר את הפצעים מהפה.

יתרונות טיפול פצעים בפה עם לייזר:

• הטיפול בלייזר מהיר: 3-5 דקות והפצע נעלם.
  • הטיפול בלייזר יעיל: הפצע מתחיל ריפוי מידי והכאב נעלם במידית.
  • הטיפול בלייזר נוח: ללא מחטים וללא כאבים.
  • חשוב מהכל הטיפול בלייזר בטוח ללא תופעות לוואי.

אז אם אתם סובלים מפצעים חוזרים בפה דברו איתנו

אנחנו מרפאת שיניים גפאלי – SmilePlaceTLV מתמחים ברפואת שיניים בלייזר.

אתם לא תאמינו כמה מהיר, יעיל, נוח ובטוח הטיפול. ממש כמו קסם.

צפו בסרטון:

רוצים לקרוא יותר על רפואת שיניים בלייזר?

הכנסו >>> רפואת שיניים בלייזר: ללא זריקה, ללא מקדחה וללא פחד

האם המידע בדף זה עזר לכם? דרגו אותנו כאן למטה

4.9/5 - (30 votes)

טיפולים אסתטיים בשיניים