פלטה שקופה ליישור שיניים

הדבר הנהדר ביישור שיניים בעזרת פלטה שקופה ליישור שיניים – Invisalign הוא שתוכלו להשיג שיניים בעלות מראה נהדר מבלי שאף אחד יידע שאתם חובשים קשתיות, אך עליכם לעשות את שיעורי הבית שלכם ולהיות אמיתיים עם עצמכם לגבי יכולתכם להתחייב להמלצות הטיפול.

שום דבר שיש לו ערך לא בא בקלות! שקלול היתרונות והחסרונות של פלטה שקופה ליישור
שיניים יעזור לכם להחליט אם אתם מועמדים טובים לסוג זה של טיפול.

שיקולים שצריך לקחת בחשבון

מתח בשרירי הפנים –

יש אנשים שמפתחים לסתות כואבות וכאבי ראש מכיוון שהלסתות אינן משתלבות במהלך תנועת השן ושיניהם אינן מסודרות לנשיכה אליה התרגלו לאורך השנים. ניתן לעסות ו / או להניח שקיות קרח עטופות במגבת על האזורים הפגועים במחזור הפעלה / כיבוי של 20 דקות בכדי לסייע בהפחתת כאבים ודלקת. בנוסף ניתן לקחת משככי כאבים בימים הראשונים עד להסתגלות. שוחחו עם רופא השיניים אם הכאבים נמשכים כך שניתן להציע הקלה בכאב וניתן להעריך מחדש את הטיפול.

לסתות נעולות –

שוב, מכיוון שהנשיכה משתנה, שרירי הלסת והמפרקים שלך עלולים להיפגע – אפילו ננעלים לפעמים. טיפול Invisalign יכול גם להחמיר נושא מפרק הלסת TMJ שהיה קיים. עיסויים ומשככי כאבים יכולים להפחית את המתחים והדלקות שעלולים לגרום לכך, אך עליכם להביא את המצב הזה לידיעת רופא השיניים לצורך הערכה.

יובש בפה / שפתיים סדוקות –

בעוד שאנשים מסוימים מפתחים ריר מוגזם, אחרים מוצאים את הפה שלהם יבש ומגורה. זה יכול לגרום לפצעים בפה, לשפתיים סדוקות ולהגדיל את הסבירות לעששת. שימוש בקרם לחות לשפתיים, שתייה מרובה של מים ו / או לעיסת מסטיק ללא סוכר עשויים לעזור.

פצעים בפה –

הפה יכול להיות מגורה ולפתח פצעים אם היגיינת הפה שלכם לקויה. הפה יבש, הפלטות מלוכלכות וגירוי קטן יכול לגרום לפצע מזוהם. לפעמים צריך לקצץ את הפלטות אם יש עודף חומר שמגרה את רקמות הפה. הביאו זאת לידיעת רופא השיניים שלכם, כך שניתן יהיה לטפל במקור הגירוי או לבדוק הוראות היגיינת הפה.

לסיכום –

פלטה שקופה ליישור שיניים היא שיטה חדשה, מתקדמת ונהדרת להשיג שיניים ישרות וחיוך
מושלם אך חשוב לשקול מראש את היתרונות והחסרונות של שיטה זו ולהיות מוכנים לכל תרחיש.

חשוב גם לבחור את רופא השיניים / האורתודנט בקפידה. תנועת השיניים מורכבת מאוד מבחינת התהליכים הפיזיים, הביוכימיים והתאיים המתרחשים. הטיפול דורש רופא שיניים מוכשר בעל השכלה וניסיון להעביר דברים יחד עם תכנון קפדני ושיקול של כל המשתנים האפשריים.

אנחנו מרפאת שיניים גפאלי  SmilePlaceTLV נשמח לייעץ לכם וגם ללות אתכם לאורך כל
התהליך עד לשיניים המושלמות.

הרבה יכול להשתבש תוך זמן קצר אם אתם מתפתים לתיקון מהיר עם תג מחיר זול, אנא הזהרו!

פלטה שקופה ליישור שיניים – איך זה עובד?

הכנסו >>> יישור שיניים שקוף

האם המידע בדף זה עזר לכם? דרגו אותנו כאן למטה

5/5 - (9 votes)

השתלת שיניים בטורקיה