תל אביב - יפו

דאנטה 2, תל אביב

24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע

DanteDental

טסים לחו״ל? ערכת נסיעה לשיניים

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

בוגר אוניבירסטת קלוז ברומניה, בעל תואר D.M.D
תת התמחות באוניברסיטת תל-אביב. תואר רופא שיניים מעודכן.

שמתם בצד את המצלמה, הדרכון וכל הבגדים שאתם צריכים לטיול הבא? התקופה שלפני הטיול יכולה להיות די מלחיצה כי לא רוצים לשכוח שום דבר בבית, בין אם זה מסמכים חשובים, כסף או כרטיסי אשראי. כמו כן, אל תשכחו לקחת את כל מה שאתם צריכים להיגיינת הפה. מאמר זה ייתן לכם טיפים כיצד להרכיב ערכת נסיעה לשיניים לשמירה על היגיינת הפה שלכם בטיולים.

חוט דנטלי

חוט דנטלי חשוב לא פחות בבית כמו בנסיעות. אם החופשה נמשכת מספר שבועות ולא משתמשים בחוט דנטלי, קיים סיכון לדלקת מקומית בחניכיים המתבטאת בכאב קל ודימומים בעת הצחצוח. לכן, ערכת נסיעה לשיניים חייבת להכי חוט דנטלי. החוט יכול להיות שימושי גם להסרת מזון סיבי שנתקע בין השיניים לאחר ארוחה.

זכרו שאם הרווחים בין השיניים צמודים, חוט דנטלי עם שעווה הוא הנכון להשתמש בו.

רוצים ללמוד איך להתשמש נכון בחוט דנטלי?
הכנסו >>> איך משתמשים בחוט דנטלי

מִברֶשֶׁת שִׁנַיִם

במשך מאות שנים, המכשיר הבסיסי המשמש להיגיינת הפה היה מברשת השיניים, מכיוון שהיא מסירה את הרובד ואת רוב הפסולת הדנטלית. מברשת השיניים החשמלית יכולה לנקות את השיניים שלכם אפילו טוב יותר, במיוחד אם יש לכם פלטה, זכרו להכניס את מטען מברשת השיניים לערכת הטיולים.

אם שכחתם את מברשת השיניים שלכם בבית, קנו מברשת שיניים רכה או רכה במיוחד לשימוש בחופשה. ישנם גם מברשות שיניים מתקפלות, שאפשר לשים בתוך ערכת נסיעה לשיניים מבלי לדאוג שתתלכלך. יש לנו במרפאה נשמח לתת לכם במתנה.

קבלו כמה טיפים חשובים על מברשת שיניים:
הכנסו >>> מברשת שיניים: ניקוי, אחסון והחלפה

משחת שיניים

אתם יכולים לקנות משחת שיניים מהמקום שאליו אתם נוסעים. בכל סופרמרקט בכל מדינה צריך להיות מגוון רחב של משחות שיניים לבחירה. מכיוון שלחלק מהמטיילים יש העדפות לגבי משחת השיניים שבה משתמשים, עדיף להביא אותה הביתה ולדאוג שתהיה בתוך ערכת נסיעה לשיניים.

זכרו שלא ניתן לשמור משחות שיניים גדולות (מעל 100 מ"ל) במטען היד ויש להכניסם למטען הכבד בבטן המטוס.

רוצים לדעת איך משחת שיניים עובדת?
הכנסו >>> איך משחת שיניים מנקה את השיניים?

מסטיק ללא סוכר

לפעמים אתם אוכלים חטיף או שאתם רוצים לנסות מנות מקומיות מסוימות ואינכם יכולים לצחצח שיניים מיד לאחר מכן. לעיסת מסטיק ללא סוכר במשך 10 דקות לאחר הארוחה יכולה לעורר זרימת רוק מוגברת מהפה, מה שמסייע בניקוי שיניים ומפחית את חומציות הפה. בנוסף, זרימה מוגברת של רוק מגרה הפרשות קיבה ומקלה על העיכול.

זָהִירות! לעיסת מסטיק לא מחליפה צחצוח שיניים וחוט דנטלי, אבל היא פתרון זמני טוב שגם מרענן את הנשימה.

רוצים לקרוא יותר על מסטיק ללא סוכר?
הכנסו >>> מסטיק ללא סוכר: האם הוא באמת בריא?

מברשת שיניים בין שיניים

אם יש לכם גשר בשיניים או אם אתם סובלים מנסיגת חניכיים, כדאי להחזיק מברשת שיניים בין שיניים בתוך ערכת נסיעה לשיניים. המברשות הללו קטנות ויכולות לחולל פלאים במקומות שמברשת השיניים המסורתית לא מגיעה.

שטיפת פה

שטיפת פה מסירה שאריות מזון בין השיניים ועל פני השטח הפנימיים של הלחיים, גם מעל הלשון. אל תשכחו להכניס בתוך ערכת נסיעה לשיניים ושטפו איתה במרץ. שטיפת פה עוזרת לווסת את החומציות על ידי חיטוי אזורים של החניכיים או הרירית שניזוקו מכנית ממזונות קשים יותר.

רוצים לקרוא יותר על שטיפת פה?
הכנסו >>> שטיפת פה לאחר צחצוח: האם היא חובה?

http://g.co/kgs/3vSnHL

כמו כן, חשוב מהכל

ביקור אצל רופא השיניים לפני כל טיול יכול להציל אתכם מסבל וכאב מיותרים ויעניק לכם הנאה מובטחת ושקט נפשי בכל הנוגע לבריאות השיניים שלכם.

התקשרו עכשיו לקבוע פגישה >>> 0772-177771

האם המידע בדף זה עזר לכם? דרגו אותנו כאן למטה
5/5 - (7 votes)

שיתוף:

אולי יעניין אותך:

dentist tel aviv
ד"ר גפאלי חאלד

רופא שיניים בשבת

חיפשתם רופא שיניים בשבת? המרפאה פתוחה 24/7 גם בשבת וחגים. שירות שהתחייבנו אליו כבר יותר מ15 שנה. בדיקה וצילום במקום. תפסיקו לסבול, אנחנו כאן. התקשרו עכשיו!

קרא עוד »
ד"ר גפאלי חאלד

בדיקת רופא שיניים

אם עברו שנים רבות מאז שראיתם רופא שיניים, אתם לא היחידים. זה קורה כל הזמן. אנשים עסוקים. דוחים כל הזמן. ואז מגיע הרגע הקריטי,

קרא עוד »
דילוג לתוכן