תל אביב - יפו

דאנטה 2, תל אביב

24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע

DanteDental

סד לילה לפה: יתרונות

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

בוגר אוניבירסטת קלוז ברומניה, בעל תואר D.M.D
תת התמחות באוניברסיטת תל-אביב. תואר רופא שיניים מעודכן.

האם אתם מתעוררים לעתים קרובות עם כאבי ראש או חווים כאבי לסת? אמרו לכם שאתם חורקים שיניים? אם עניתם בחיוב, אולי תרוויחו מלבישת סד לילה לפה כדי להגן על השיניים היפות שלכם. סד לילה הוא מכשיר דנטלי דמוי פלסטיק המכסה את משטחי הנשיכה וניתן לענוד אותו על מערכת השיניים התחתונה או העליונה.

יתרונות סד לילה לפה

#1. מונע נזק לשיניים

לבישת סד לילה לפה מבטיחה שהשיניים העליונות והשיניים התחתונות שלכם לא ייצרו מגע בזמן שאתם ישנים. חריקת שיניים נפוצה ועלולה לגרום נזק לשיניים.

בנסוף, שחיקה גורמת לשיניים לאבד את האמייל שלהם, מה שגורם לשיניים רגישות יתר. בעיות אחרות הקשורות לסתימות בפה כוללות נזק לסתימה. שיניים עלולות גם להיסדק או להישבר אם חורקים שיניים מספיק חזק.

#2. מפחית מתח וכאב בלסת

דבר נפוץ נוסף שאנשים עושים בשנתם הוא הידוק שרירי הלסת. לבישת מגן לילה מפחיתה הן את מתח שרירי הלסת והן את הכאב הנגרם על ידי מפרק הלסת.

#3. מונע כאבי ראש

אם אתם מתעוררים באופן שגרתי עם כאבי ראש, ייתכן שאתם חורקים שיניים ומהדקים את הלסתות שלכם בשינה. פעולה זו עלולה לגרום לכאבי לסת וכאבי אוזניים, כאבי צוואר ועייפות שרירים שגורמים לכאבי ראש. סד לילה לפה בהתאמה אישית יכול לסייע במניעת בעיות אלו.

#4. מעכב נחירות

כאשר הלסתות שלכם נעולות, אתם יכולים להיתקל בבעיות נשימה, שעלולות להוביל לנחירות. לבישת סד לילה מונעת מהלסת העליונה והתחתונה שלכם לגעת. על ידי שמירה על הלסתות נפרדות, יש עלייה בכמות האוויר שאתם יכולים לנשום בזמן שאתם ישנים. עלייה זו באוויר משפרת את הנשימה ומפחיתה את הנחירות.

סד לילה לפה אוניברסלי לעומת סד מותאם אישית

סדים אוניברסלים למרות שהם זולים יחסית, השימוש בהם לטווח ארוך גורם לסגר שלכם לזוז, מכיוון שהם לא נוצרו במיוחד בהתאמה לצורת השיניים שלכם.

אנחנו יכולים ליצר לכם סד לילה מותאם אישית ונוח יותר מזה שתרכוש בחנות. כשמטפלים בו כראוי, מגן לילה מקצועי יכול להחזיק מעמד שנים רבות אז ההשקעה תהיה משתלמת.

http://g.co/kgs/3vSnHL

קחו את הצעד הראשון לקראת שמירה על החיוך שלכם עם סד לילה בעיצוב אישי.

פנו אלינו בטלפון 0772-177771
או באוואטסאפ >>> לחצו כאן!

4.2/5 - (8 votes)

שיתוף:

אולי יעניין אותך:

dental emergency
ד"ר גפאלי חאלד

מוקד חירום רפואת שיניים

חיפשת מוקד חירום רפואת שיניים? בחרנו למענכם את המוקד המוביל במרכז לרפואת חירום. מרפאה מודרנית וחדשנית, רופאים ותיקים ומנוסים, ומחירים מעולים. התקשרו עכשיו!

קרא עוד »
דילוג לתוכן