תל אביב - יפו

דאנטה 2, תל אביב

24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע

DanteDental

לייזר ברפואת שיניים: שינוי מהפכני

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

בוגר אוניבירסטת קלוז ברומניה, בעל תואר D.M.D
תת התמחות באוניברסיטת תל-אביב. תואר רופא שיניים מעודכן.

כיום יש לרפואת השיניים מגה להיטים בהיי-טק יותר מאי פעם בהיסטוריה של השיניים – כולל צילומי רנטגן דיגיטליים בטוחים ללא קרינה, סורקים אינטרא-אורלים ללא צורך בחומרי מטבע, מחרטות לייצור מידי של כתרים ועוד… ממש מתחת לאף שלנו, מתרחשת מהפכה ביו-טכנולוגית יוצאת דופן. שינויים אלה מספקים חוויות טובות יותר של המטופלים אצל רופא שיניים שיכולים בסופו של דבר להגדיל את התפוקה, לשפר את נוחות המטופל ולהעלות את יעילות הטיפול.

טיול קצר בין מרפאות השיניים המתקדמות יכול לחשוף בפניכם מהפכה ביו-טכנולוגית ברפואת השיניים הדיגטלית והמודרנית. תחשבו על סתימות בצבע השן, יישור שיניים שקוף בלתי נראה, הלבנת שיניים בלייזר, טיפולי שיניים תחת מיקרוסקופ ועוד הרבה טיפולים מתקדמים ששינו את כללי המשחק. חובה לאמץ טכנולוגיות אלה על מנת לתת למטופלים שלנו את הטיפול הטוב ביותר. מרפאות שאינם מתקדמים צעד אחר צעד עם ההתקדמות הטכנולוגית עלולים למצוא את עצמם מאבדים ערך מהר.

לייזר ברפואת שיניים: עידן חדש מתחיל

בעשרים השנים האחרונות חלה התקדמות חדה של מחקרים על שימושי לייזר ברפואת שיניים.

לייזרים ברפואת שיניים משמשים בהצלחה לריפוי פצעים, לאחר נוירלגיה פוסט-הרפטית וריפוי כיבי אפטה, טיפול פוטודינמי לממאירות, עיצוב חניכיים מחדש והארכת כותרת, חשיפה של שיניים בוקעות, הסרת רקמות מודלקות, כריתת עודף חניכיים או רקמות רכות, הלבנת שיניים, הלבנת חניכיים, טיפול משקם, הסרת עששת, זירוז ריפוי, הכנת חללים, חריטה בשן, טיפול ברגישות יתר לשיניים, טיפול בכאבים במרפק הלסת TMJ ולמטרות אבחונים שונים.

הלייזר הדנטלי לשימוש ברקמות קשות ורקמות רכות נכנס יותר ויותר לשגרת הטיפולים במרפאות השיניים המתקדמות, לאחר שהיה כמעט שלושה עשורים בפיתוח על ידי חברת הלייזרים הדנטלים המובילה בעולם – BIOLASE. במבט לעתיד, צפוי שטכנולוגיות לייזר ספציפיות יהפכו למרכיבים בסיסיים וחיוניים ברפואת השיניים המודרנית ובכל מרפאת שיניים.

שינויים מהפכניים ברפואת השיניים מתרחשים, עם טכנולוגיה חדשה שגורמת לרבים מהכלים הישנים שלנו להיראות כמו מכשירים ארכאיים מתקופת האופל. ככל שיותר ויותר אנשים מודעים לאפשרויות ויתרונות לייזר ברפואת שיניים, הם כבר לא יקבלו רופאי שיניים שלא עוקבים אחר התקדמות ביו-טכנולוגית זאת. ימי המחטים, הסכינים והחפירות עם מקדחה מרעישה הסתיימו.

לייזר ברפואת שיניים: רשימת טיפולים

  1. הלבנת שיניים בלייזר.
  2. הלבנת חניכיים בלייזר.
  3. ניקוי שיניים עם לייזר.
  4. פרנקטומי בלייזר.
  5. טיפול שורש בלייזר.
  6. טיפול כאב מפרק הלסת בלזייר.
  7. טיפול באפטה בלייזר.
  8. טיפול בהרפס בלייזר.
  9. יישור שיניים בלייזר.
  10. השתלת שיניים בלייזר.
  11. ניתוחי חניכיים בלייזר.
  12. חשיפת שן בינה או שיניים שעוד לא בקעו.
  13. טיפול בדלקת חניכיים / ריח פה בלייזר.
  14. ביו-סטמולציה לזירוז ריפוי והפחתת כאב

ועוד מגוון רחב של טיפולים שמשדרג משמעותית את חווית הטיפול שלכם, את הנוחות ואת היעילות..

http://g.co/kgs/3vSnHL

האם המידע בדף זה עזר לכם? דרגו אותנו פה למטה

4.9/5 - (37 votes)

שיתוף:

אולי יעניין אותך:

ד"ר גפאלי חאלד

רפלוקס: איך אפשר להתגבר?

רפלוקס הקאה סיבה שכיחה המונעת מאיתנו לטפל בשיניים. אסור לוותר, מדובר בבריאות שלנו! יש שיטות להתגבר על רפלוקס זה. חלקן אתם מייסמים וחלקן רופא השיניים. הכנסו!

קרא עוד »
ד"ר גפאלי חאלד

השתלת שיניים בלייזר

הלייזר עשה מהפכה בעולם הרפואה הכללית, זוכרים איך למשל היה נראה ניתוח בבטן פעם? נשארים עם צלקת גדולה ומפחידה לאורך כל הבטן חוץ

קרא עוד »
דילוג לתוכן