תל אביב - יפו

דאנטה 2, תל אביב

24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע

DanteDental

לחייך בלי להתבייש: המדריך שיחזיר לכם את החיוך

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

בוגר אוניבירסטת קלוז ברומניה, בעל תואר D.M.D
תת התמחות באוניברסיטת תל-אביב. תואר רופא שיניים מעודכן.

לפעמים, בגלל היגיינת פה לקויה או אפילו מהטבע, החיוך הוא לא בדיוק איך שאתם רוצים. בגלל שאתם רוצים לחייך בלי להרגיש מבוכה שהחיוך שלכם לא מושלם, חשוב לדעת שישנן טיפולים כמעט לכל המחלות המשפיעות על בריאות השיניים שלכם. את רוב הבעיות המשפיעות על השיניים שלכם ניתן לפתור אצל רופא השיניים.

בוא נראה למה אתם מחייכים פחות ואיך ניתן לתקן את זה!

חורים בשיניים

עששת היא מצב השיניים השכיח ביותר – למעלה מ-80% מהאוכלוסייה יש שיניים עששות. הם פוגעים לא רק בבריאות השיניים – המתבטאת בכאב, רגישות בשיניים, ריח רע מהפה, אלא גם במראה שלהן ומונעים מכם לחייך.

פתרון:

בהתאם לשלב העששת, רופא השיניים מחליט על סוג הטיפול שיש ליישם. הטיפול יכול להיעשות על ידי איטום חריצים במקרים המתחילים, לעצירת האבולוציה ועד לטיפול בתעלה ובסתימה או שחזור השן במקרים החמורים מאוד.

רוצים לקרוא יותר על חורים בשיניים?
הכנסו >>> חורים בשיניים, האם אתם בקבוצת סיכון?

שן או שיניים חסרות

שיניים חסרות הן אחת הסיבות לכך שאנשים מחייכים פחות. קשה לחייך בלי שיניים!

פתרון:

למרות שזה נראה מצב חסר סיכוי, במקרה של שיניים חסרות יש פתרונות לתיקון הבעיה. בהתאם למיקום, רופא השיניים עשוי להמליץ ​​על גשר בשיניים או שתל, עבודות שבעזרתן ניתן לבנות מחדש את השן החסרה. כמובן, ההחלטה הטובה ביותר יכולה להיעשות רק לאחר שרופא השיניים יעריך את בריאות השיניים שלכם והדרך הטובה ביותר לגרום לכם לחייך בחזרה.

רוצה לדעת יותר על השלמת שיניים חסרות?
הכנסו >>> השלמת שיניים חסרות

כתמים צהובים על השיניים

גם במקרה של שיניים בריאות לחלוטין, ישנם אנשים רבים אשר חשים מבוכה מכך שלשיניים שלהם אין יותר ברק ללא דופי. מצד אחד, עישון, מצד שני, המזון הנצרך או הגיל תורמים לאובדן הלבן האידיאלי של השיניים. אל תחכו שהמצב הזה יחמיר, אל תפסיקו לחייך יש פתרון.

פתרון:

רופא השיניים יכול לעזור לכם לשחזר את הלובן המושלם של השיניים שלכם באמצעות טיפולי הלבנה מקצועיים. כעת, תוכלו להשתמש בטיפולים קלאסיים או בפתרונות המהפכניים ביותר שבאמצעותם תוך שעה תוכלו להנות שוב מחיוך כוכב.

רוצים לדעת איך מלבינים שיניים הצהובות?
הכנסו >>> איך להלבין שיניים צהובות?

אבנית

היא נראת כמו משקע צהוב-חום מכוער בבסיס השיניים ובחללים הבין-שיניים ומשפיע לאורך זמן על הרקמה התומכת של השן והחניכיים.

פתרון:

טיפול שיננית הוא הפתרון היחיד להסרת אבנית. על ידי הסרת האבנית מוסרים משקעי האבנית והשיניים מחזירות את פני השטח הלבן המבריק שלהן. הטיפול אינו כואב, אי הנוחות היחידה היא אי נוחות קלה עקב רגישות בשיניים הנמשכת מספר ימים לאחר הליך זה.

רוצים לקרוא יותר על ניקוי אבן בשן?
הכנסו >>> ניקוי שיניים מאבנית עוד היום!

שיניים עקומות או לא ישרות

שיניים עקומות, מרווחות או מהודקות הן בעיה רפואית, אך גם אסתטית. במקרים אלו לא ניתן לבצע את היגיינת השיניים כראוי ולעיתים קרובות המטופלים מועדים למצבים דנטליים – חורים בשיניים, דלקות חניכיים, אפילו אובדן שיניים.

פתרון:

שאלו את רופא השיניים שלכם לגבי טיפולי יישור שיניים. ניתן ללבוש פלטות שיניים בכל גיל כדי לתקן את החריגות הללו.

הידעתם שאפשר ליישר את השיניים ללא צורך בגשר?
הכנסו >>> יישור שיניים שקוף: כל השאלות והתשובות

http://g.co/kgs/3vSnHL

4.9/5 - (68 votes)

שיתוף:

אולי יעניין אותך:

ד"ר גפאלי חאלד

השתלת שיניים בטורקיה

שוקלים לעשות השתלת שיניים בטורקיה? מה עם ציפויים, כתרים, הלבנת שיניים או טיפול שיניים אחר? רופאי שיניים רבים מספקים טיפול שיניים מעולה בטורקיה

קרא עוד »
ד"ר גפאלי חאלד

שטיפת פה עם מי מלח

שמירה על בריאות הפה היא היבט מכריע של רווחה כללית, ושגרת היגיינת פה יעילה מעבר לצחצוח ושימוש בחוט דנטלי. תוספת אחת שלעתים קרובות

קרא עוד »
ד"ר גפאלי חאלד

טיפול שורש בלייזר

חלפו הימים של ביקורי שיניים כואבים – אנחנו מרפאת שיניים גפאלי –  SmilePlaceTLV משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת לטיפולי שיניים כמו טיפול שורש בלייזר. טיפול

קרא עוד »
דילוג לתוכן