תל אביב - יפו

דאנטה 2, תל אביב

24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע

DanteDental

כתמים על השיניים: משקאות מכתימים שיניים

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

בוגר אוניבירסטת קלוז ברומניה, בעל תואר D.M.D
תת התמחות באוניברסיטת תל-אביב. תואר רופא שיניים מעודכן.

משקאות מכתימים שיניים

בדומה למזונות מכתימים שיניים, איננו חושבים שעליכם להתרחק לחלוטין ממשקאות שעושים כתמים על השיניים, אך ייתכן שתרצו להגביל את הצריכה היכן שניתן. אתם יכולים גם להשתמש בקשית כדי למנוע ממשקאות לגעת בשיניים.

תה וקפה

קשה להתחיל את היום בלי חליטת הבוקר שלנו! ערבים למשל ידועים באהבתם לקפה שחור וחזק. בעוד שתה וקפה מגיעים עם שפע של יתרונות בריאותיים, זנים כהים יותר של משקאות אלה יכולים לגרום להכתמה הגדולה ביותר. תה שחור יכול למעשה לגרום ליותר כתמים מאשר קפה.

משקאות מוגזים

משקאות מוגזים הם מתוקים להפליא ומכילים כמות עצומה של ממתיקים, חומרי טעם וריח, צבעים וחומצות. כולנו יודעים שמשקאות תוססים עלולים לגרום לנזק ארוך טווח לשיניים ולחניכיים שלנו, אך הם גם עלולים לגרום לכתמים חמורים.

מכיוון שמשקאות אלה נוטים לכלול חומרי צבע כדי לתת להם את הצבע המוכר שלהם, כימיקלים אלה עושים כתמים על השיניים ויכולים להרוס את האמייל המגן על השיניים שלכם.

משקאות אנרגיה

משקאות אנרגיה ומשקאות ספורט, עלולים לשחוק את האמייל עם תכולת החומציות הגבוהה שלהם. זה סולל את הדרך לכתמים להופיע הרבה יותר מוקדם. אם אתם יכולים, נסו לעבור למים במקום.

אלכוהול

כשאתם בוחרים באלכוהול בצבעים כהים, ניחשתם נכון, אתם בהחלט יכולים לגמור עם כתמים על השיניים! יין אדום, קוקטיילים צבעוניים ואלכוהול כהה עלולים להכתים את השיניים.

למרות שאתם יכולים לחשוב שרק משקאות כהים יכולים להכתים את השיניים שלך, אתם בהחלט טועים! אפילו יין לבן מכיל רמות גבוהות של חומצה שעלולות לשחוק את האמייל ולאפשר הכתמה מהירה יותר.

טיפולי הלבנת שיניים

אם אתם מגלים שכל המאכלים והמשקאות האהובים עליכם מופיעים למעלה, אל תיבהלו! הדרך הקלה ביותר לרענן את החיוך היא באמצעות טיפולי הלבנת שיניים שיכולים להבהיר ביעילות את השיניים. בטיפול אחד בלבד, הלבנת שיניים יכולה לעשות הבדל עצום והיא שיטה מהירה ויעילה להסרת כתמים מעל משטחי השיניים.

אנו מציעים פגישת ייעוץ ללא התחייבות כדי לאפשר לנו לבדוק איזה טיפול מתאים לכם ולוודא שאתם מבינים את כל האפשרויות הזמינות, כולל הלבנת שיניים ביתית ובמרפאה.

אנו מציעים להתחיל עם טיפול שיננית להסרת כתמים על השיניים ורק אז לשקול טיפול הלבנת שיניים.

האם אתם מוכנים להחזיר את הלובן בשיניים?

התקשרו עכשיו 0772-177771 או שלחו הודעת ואטסאפ לאותו מספר.

http://g.co/kgs/3vSnHL

רוצים לקרוא על מאכלים מכתימים שיניים?

הכנסו >>> כתמים שחורים בשיניים: מאכלים מכתימים שיניים

5/5 - (10 votes)

שיתוף:

אולי יעניין אותך:

ד"ר גפאלי חאלד

מרפאת שיניים בת ים

טיפים לבחירת מרפאת שיניים מעולה בחירת מרפאת שיניים היא דבר לא קל בכלל, המגוון הרחב של מרפאות השיניים השונות והשירותים השונים מקשים עלינו

קרא עוד »
ד"ר גפאלי חאלד

רופא שיניים ביפו תל אביב

חיפשתם רופא שיניים ביפו? הכירו את ד״ר גפאלי. רופא שיניים ותיק ביפו. 15 שנות ניסיון. מנהל את מרפאת DanteDental, מרפאה הפעילה 24 שעות ביממה לשירותכם. התקשרו!

קרא עוד »
דילוג לתוכן