תל אביב - יפו

דאנטה 2, תל אביב

24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע

DanteDental

יישור שיניים ללא גשר, סיבוכים אפשריים

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

בוגר אוניבירסטת קלוז ברומניה, בעל תואר D.M.D
תת התמחות באוניברסיטת תל-אביב. תואר רופא שיניים מעודכן.

כשאתם מחליטים שאתם רוצים שיניים מושלמות בעלות מראה נהדר, אתם משקיעים בזאת זמן רב, כסף ובעיקר הרבה מאמץ למען המראה האישי שלכם ובריאות השיניים. יחד עם זאת קחו בחשבון שדברים עלולים להסתבך, תהיו עירניים לסיבוכים אלה טרם יגרם נזק.

אמנם, הבחירה המודרנית הזו עבור יישור שיניים ללא גשר נראית כפתרון פלא למי שמעדיף ליישר את שיניהם בדיסקרטיות, אך עם זאת, היא מגיעה עם מערכת סיבוכים משלה שלהם אנו נתייחס במאמר זה.

יישור שיניים ללא גשר: סיבוכים אפשריים

חורים בשיניים – עששת

אם גיליתם כי הימנעות מחורים בשיניים בעבר היוותה אתגר עבורכם, חבישת פלטה שקופה בשיטת יישור שיניים ללא גשר רק תסבך את מאמציכם. הרוק לא יכול להגיע למשטחי השן כדי לנקות את השיניים באופן טבעי כשהן מכוסות בפלטות השקופות לאורך כל היום.

ריקבון שיניים הוא חסרון מרכזי בשיטת טיפול זאת והיו מקרים הרסניים רבים, שבהם המטופלים השיגו לא רק את השיניים הישרות שעליהן חלמו, אלא גם פה מלא חורים!

אתם חייבים להבין שיש שכיחות גבוהה של עששת שיכולה להתרחש עם פלטה שקופה ליישור שיניים שמכסה את השיניים שלכם למעלה מ- 22 שעות ביום אם אין לכם שגרת הקפדה על היגיינת הפה.

גירוי רקמות רכות –

הרגשה וחיטוט בלשונך או פעולה שרירית כבדה באמצעות פנים הפה שלכם עלולה לגרום לגירוי רקמות. התנגד להרגלים אלה, ובטרם זמן אפילו לא תבחין בקשתיות בפה.

ריר –

יש מטופלים המדווחים על רוק מוגזם כאשר הם לובשים את הפלטות.

זה יכול להיות קשה במיוחד מכיוון שהדחף ליניקת הרוק באמצעות שרירי הפה ואז בליעה או יריקה יכול להיות מעצבן. אם אתם מוצאים את עצמכם מזילים ריר בלילה, פשוט הניחו מגבת מעל הכרית שלכם.

אומנם יישור שיניים ללא גשר נוח ואסתטי, יחד עם זאת זה נורמלי שהפה שלכם מתייחס לפלטות אלה כאל גוף זר ומייצר עודף רוק. עניין של זמן והפה יסתגל וכמות הרוק תתאזן.

הפרעה בדיבור –

דיבור יכול להיות קשה כשאתם לובשים לראשונה את הפלטות החדשות ליישור שיניים ללא גשר.

זה יעבור עם הזמן ואת תסתגלו. דברו לאט ובזהירות. לאט לאט הכל יחזור למצב הטבעי.

http://g.co/kgs/3vSnHL

ישנם עוד כמה נקודות שכדאי לכם לקחת בחשבון

הכנסו >>> פלטה שקופה ליישור שיניים

5/5 - (3 votes)

שיתוף:

אולי יעניין אותך:

ד"ר גפאלי חאלד

טיפולים אסתטיים לשיניים

בהמשך למאמר הקודם על טיפולים אסתטיים לשיניים, דיברנו על העולם הווירטואלי שאנחנו חיים בו ואיך הזמנים והדרישות שלנו השתנו ומאיפה נבע הצורך לטיפולים

קרא עוד »
ד"ר גפאלי חאלד

סתימה בשן כואבת

בהמשך למאמר הקודם על סתימה בשן כואבת, הסברנו איך עושים סתימה בשן ומהן סוגי הסתימות השונים. קישור למאמר הקודם בסוף הדף. במאמר זה

קרא עוד »
ד"ר גפאלי חאלד

טיפולי שורש: המדריך המושלם

טיפולי שורש ברמה גבוהה מאוד וללא כאבים. טכניקה דיגיטלית משולבת צילומי רנטגן שמבטיחים לכם הצלחה לאורך זמן. חשוב גם להקפיד על ההנחיות לאחר טיפולי שורש. הכנסו!

קרא עוד »
ד"ר גפאלי חאלד

ניקוי כתמים בשיניים

במאמר קודם על כתמים בשיניים הזכרנו את הסיבות שבגללם עלולות השיניים להכתים. הסיבות הן: תזונה. עישון. היגיינה. כדורים. הזדקנות. אפשר לקרוא בהרחבה על

קרא עוד »
דילוג לתוכן