תל אביב - יפו

דאנטה 2, תל אביב

24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע

DanteDental

נכנסתם לבידוד? כך תשמרו על השיניים בבית

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

בוגר אוניבירסטת קלוז ברומניה, בעל תואר D.M.D
תת התמחות באוניברסיטת תל-אביב. תואר רופא שיניים מעודכן.

כשאנחנו חולים, יש לנו נטיה לעצור את חיינו עד שאנחנו מרגישים טוב יותר. מפסיקים לשמור ולטפח את עצמנו, ומדלגים על שגרת ההיגיינה היומית שלנו הכוללת צחצוח שיניים, חוט דנטלי ומי פה. באם מדובר בהדבקות בוירוס הקורונה או אפילו משהו שכיח יותר כמו התקררות או שפעת, יש לקחת כמה דברים חשובים בחשבון היכולים להשפיע על בריאות השיניים והפה שלכם בזמן שהמחלה מתרחשת. טיפול ביתי בשיניים הוא חובה.

להלן כמה טיפים שישמרו על בריאות הפה שלכם עד שהמחלה תעבור:

1. אל תשתפו את מברשת השיניים שלכם.

למרות שלא מומלץ לחלוק מברשת שיניים אי פעם, חשוב במיוחד להימנע מכך בתקופות של מחלה מכיוון שחיידקים כמו נגיף הקורונה או נגיף השפעת יכולים לחיות על משטחים לחים עד שלושה ימים. תשקלו גם לאחסן את מברשת השיניים שלכם רחוק מאחרים בבית. אם מברשות השיניים מוחזקות במחזיק תליה משותף, הן עשויות לגעת זו בזו! צחצוח שיניים מוקפד ויעיל הוא בסיס טיפול ביתי מוצלח בשיניים.

2. השתמשו בטיפות שיעול ללא סוכר.

האם ידעת כי נוזלים מדכאי שיעול פופולריים רבים עמוסים בסוכר? מכיוון שנוזלים אלה נועדו להחזיק מעמד בפה למספר דקות, פירוש הדבר שסוכר יכול להצטבר על השיניים. בחרו בטיפות שיעול ללא סוכר או תרופות נגד שיעול בצורה של גלולות טיפול ביתי.

3. הזהרו מיובש פה.

כאשר האף שלכם סתום או הגרון מגרד, אתם עלולים להרגיש כאילו הפה שלכם יבש מהרגיל. זכרו לשתות מים לאורך כל היום כדי לשמור על לחות. בעוד שמשקאות ספורט עשויים לסייע במילוי אלקטרוליטים, יש לשתות אותם במידה, מכיוון שרבים מכילים כמויות גדולות של סוכר וחומצה.

4. לא מצחצחים לאחר הקאה.

אם אתם נאבקים בחום ובחילות אתם עלולים למצוא את עצמכם מקיאים. זה מפתה לרענן את הפה על ידי צחצוח שיניים. אבל זה יכול לעתים קרובות להפיץ את חומצת הקיבה בפה. במקום זאת, יש להכין תערובת של מים וכפית אחת של אבקת סודה לשתייה ולשטוף את הפה. זה יכול לעזור לנטרל את החומציות בפה. טיפול ביתי פשוט וקל כנגד חומציות בפה.

5. החליפו את מברשת השיניים.

כשאתם מרגישים טוב יותר, התחילו להשתמש במברשת שיניים חדשה כדי להיפטר מחיידקים לא רצויים שעלולים להשתהות סביב המברשת הישנה שלכם. מברשת השיניים הישנה שלכם יכולה לארח חיידקים ולהדביק אתכם מחדש. זכרו גם, מברשות השיניים נשחקות, מה שמקטין את יעילותן. אנו ממליצים להחליף את מברשת השיניים כל 3-4 חודשים ללא קשר לבריאותך הכללית. טיפול ביתי מוצלח מחייב מברשת שיניים סטירילית עם סיבים ישרים.

http://g.co/kgs/3vSnHL

כדי להגן על השיניים לטווח הרחוק,

זכרו לתאם איתנו בדיקה שגרתית – כאשר הדבר אפשרי.

החלמה מהירה והרבה בריאות.

האם אפשר לטפל בשיניים מרחוק?

הכנסו >>> טלדנטיקה: העתיד כבר כאן

האם המידע בדף זה עזר לכם? דרגו אותנו כאן למטה

4.9/5 - (26 votes)

שיתוף:

אולי יעניין אותך:

ד"ר גפאלי חאלד

הגבלה בפתיחת פה – Trismus

אם אינכם מסוגלים לפתוח את הפה שלכם לאחר פריקת מפרק טמפומנדיבולרי (TMJ) או לאחר טיפול שיניים סביר להניח שאתם סובלים מטריזמוס.  נקעים של

קרא עוד »
ד"ר גפאלי חאלד

אבסס דנטלי / מורסה

רוב החולים הפונים לרופא השיניים עקב כאבי שיניים ומסה נפוחה מאובחנים עם אבסס דנטלי. מהוא אבסס דנטלי? המורסה היא זיהום הגורם לכאב מתמשך

קרא עוד »
דילוג לתוכן