תל אביב - יפו

דאנטה 2, תל אביב

24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע

DanteDental

טיפולי שיניים בטורקיה

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

בוגר אוניבירסטת קלוז ברומניה, בעל תואר D.M.D
תת התמחות באוניברסיטת תל-אביב. תואר רופא שיניים מעודכן.

טיפולי שיניים בטורקיה

במאמר זה נדבר על טיפולי שיניים פופולריים בטורקיה. חשוב שכל טיפול שאתם מתכננים לעשות, תחקרו אותו בזהירות כדי שתדעו למה לצפות. זה גם יעזור לכם לקבל החלטות נכונות יותר לאורך הטיפול.

השתלת שיניים בטורקיה:

אחוז גבוהה מסך טיפולי שיניים בטורקיה מתמקדים בהשתלת שיניים. השתלת שיניים בטורקיה עולה כ- 50% פחות מהמחיר שאולי קיבלתם כאן בארץ, וזו הסיבה שהם טיפולים כה פופולרים בטורקיה.

תלוי בסוג השתלים שאתם מקבלים וכל טיפולי ההכנה הדרושים (כגון עקירות, השתלת עצם או הרמת סינוס), יהיה עליכם לבצע שניים או שלושה ביקורים עבור השתלים שלכם. כל אחד מאלה כנראה ידרוש שהייה של מספר ימים או שבוע. רופא השיניים שלכם יסביר יותר על תוכנית הטיפול שלכם בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

ייתכן שתוכלו לחסוך אלפי שקלים בעזרת טיפולי שיניים בטורקיה, במיוחד אם אתם זקוקים לפה מלא של שיניים חדשות. יחד עם זאת, אל תשכחו לקחת בחשבון את עלות הטיסות, האוכל והלינה שלכם בכל נסיעה כשאתם בוחנים אם תיירות המרפא שלכם באמת שווה את זה.

אנחנו מרפאת שיניים גפאלי תל אביב פתרנו לכם את הבעיה הזאת. את כל ההכנות הנחוצות לפני השתלה אנחנו מבצעים בארץ במרפאה שלנו בתל אביב, לאט לאט בקצב שלכם לפי הזמנים הנוחים לכם ורק אז אחרי שהכל מוכן טסים להמשך טיפולי שיניים בטורקיה לכמה ימים בכדי לבצע את השתלים ובזה הטיפול בגדול נגמר.

יש מצבים שאפשר לעשות את העקירות, הרמות הסינוס וגם את השתלים כבר באותו טיפול. במצבים כאלה אחרי שאנחנו עושים את כל הבדיקות ומוודים שאכן זה כן אפשרי וסיכויי ההצלחה גבוהים אנחנו ישר קובעים עם המרפאה השותפה שלנו בטורקיה ומטיסים אתכם לטיפול.

לטיפולים מהירים יותר ייתכן שתבחרו בהשתלת פה מלא All-on-4. שיטה זו דורשת פחות שתלים בלסת מאשר שיטות אחרות מסורתיות, מה שהופך אותה לאופציה מהירה וזולה יותר. יחד עם זאת, שיטה זו לא מתאימה לכולם.

ציפוי שיניים בטורקיה:

הוליווד סמייל – Holywood smile
ציפויים יכולים לשפר את המראה של שיניים לא אחידות, עקומות או צבעוניות. אם אינכם זקוקים לשתלים אך אתם רוצים חיוך ישר או לבן יותר, מחירי ציפויים בטורקיה הופכים אותם להרבה יותר נגישים מאשר בישראל.

השגת ציפוי שיניים בטורקיה בדרך כלל דורשת ביקור אחד בלבד, אך אם הציפוי שלכם מיוצר במעבדה (כמו שקורה בציפוי למנייט פורצלן), תצטרכו להמתין פרק זמן מסויים עד שזה נעשה. זה יכול לקחת כמה ימים עד שבוע, תלוי בכמות הציפויים. בזמן הזה תוכלו לטייל בעיר, לעשות קניות או סתם להירגע בחמאם ולהנות מהעיסויים הטובים בעולם.

ישנה גם אפשרות לחזור הביתה בין ביקורים, אם כי מומלץ לצמצם את משך הזמן שאתם לובשים ציפויים זמניים כי הם שבירים ויכולים להתנתק. זה גם כרוך בעלויות נוספות של טיסות.

אלטרנטיבה מהירה יותר היא ציפויים מידיים מקומפוזיט, ציפויים המבוצעים ביום אחד, אסתטיקה מעולה אך פחות חזקים ועמידים לאורך זמן.

עוד אלטרנטיבה אסתטית מהירה אך חזקה היא סוג ציפוי שיניים הניתן להדפסה תלת-ממדית במקום, מה שהופך את התהליך להרבה יותר מהיר. ציפויי שיניים אלה חזקים מאוד אך עולים בדרך כלל יותר, התהליך המהיר יותר אומר שאתם יכולים לחזור הביתה מוקדם יותר.

הלבנת שיניים בטורקיה :

עלות הלבנת שיניים בטורקיה פירושה שתוכל לחסוך מאות שקלים בטיפול מקצועי במרפאה.
יחד עם זאת, ככל הנראה החיסכון לא מספיק גדול כדי להצדיק טיול להלבנת שיניים בלבד.
אם בכל זאת אתם בחופשה בטורקיה, בהחלט כדאי לבדוק זאת.

 

טיפולים אחרים :

למרות שיש שוק גדול לרפואת שיניים קוסמטית בטורקיה, אנשים מגיעים למגוון רחב של
טיפולי שיניים בטורקיה כולל:

  • טיפול שורש
  • כתרים
  • תותבות
  • גשרים
  • עקירות
  • סתימות

המחירים זולים יותר מהטיפול הפרטי בישראל עבור כמעט כל טיפול ולכן כדאי לקבל טיפול כללי
ולטפל בכל הפה.

dentist yafo

אנחנו מרפאת שיניים גפאלי אתכם לאורך כל הדרך:

  • נקבל אתכם לבדיקה וצילום תוך זמן קצר.
  • נדאג לעשות עבורכם את כל הבדיקות הנחוצות עוד לפני שטסים ליעד.
  • תקבלו הצעת מחיר מפורטת.
  • גם ליווי צמוד של רופא שיניים במהלך כל הטיפול הכירורגי בטוריקה.
  • גם מדריך צמוד שידאג לכם לטיסות, העברות, בתי מלון וכל מה שתצטרכו בזמן שהייתכם בטורקיה.
  • גם אחרי שתחזרו, המרפאה שלנו בתל אביב תלווה אתכם לאורך כל זמן ההחלמה.
  • גם נדאג לכם לתחזוקה הולמת של הטיפול שבוצע בכדי להבטיח שתהנו מתוצאות לאורך זמן.

שימו לב:

הצעת המחיר שתקבלו תכלול בתוכה גם עלויות של טיסות, העברות ובתי מלון בטורקיה. אתם לא צריכים לדאוג לכלום.

רוצים לקרוא יותר על השתלת שיניים בטורקיה?

הכנסו >>> השתלת שיניים בטוריקה

 

 האם המידע בדף זה עזר לכם? תנו דירוג כאן למטה

4.4/5 - (105 votes)

שיתוף:

אולי יעניין אותך:

ד"ר גפאלי חאלד

רופא שיניים 24 שעות

אם אתם מחפשים רופא שיניים למקרי חירום שיהיה זמין בשבילכם בכל עת, אתם חייבים רופא שיניים 24 שעות ביממה. עם רופא שיניים 24

קרא עוד »
ד"ר גפאלי חאלד

סגר הקורונה: הצגת מקרים

בהמשך למאמר הקודם על השינוי החברתי המהפכני שאנחנו עוברים בגלל סגר הקורונה, הצגנו דרכים וחלופות תקשורת אשר יכולים לשמור על אינטראקציה טובה עם

קרא עוד »
דילוג לתוכן