תל אביב - יפו

דאנטה 2, תל אביב

24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע

DanteDental

השתלת שיניים בלייזר

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

בוגר אוניבירסטת קלוז ברומניה, בעל תואר D.M.D
תת התמחות באוניברסיטת תל-אביב. תואר רופא שיניים מעודכן.

הלייזר עשה מהפכה בעולם הרפואה הכללית, זוכרים איך למשל היה נראה ניתוח בבטן פעם? נשארים עם צלקת גדולה ומפחידה לאורך כל הבטן חוץ מהסיוט מהניתוח עצמו. היום ניתוחים מורכבים ביותר מבוצעים בלייזר דרך חתכים קטנים מאוד שבקושי רואים ובקושי משאירים צלקת וההתאוששות מהירה מאוד עם חזרה מצוינת ומהירה לשגרה היומית.

גם ברפואת השיניים הלייזר עשה מהפכה, שתלים למשל נחשבו לניתוח טראומטי הכולל חתכים בחניכיים עם סכין כירורגי, הרבה דימום וכמובן הרבה כאבים. עם לייזר הטיפול השתנה מקצה לקצה. החתך מבוצע בעזרת לייזר, אין דימום בכלל, נדרשת הרדמה מקומית קלה אין צורך בכמות גדולה של הרדמה שמשאירה אתכם עם הרגשה לא נעימה לאורך שעות רבות וחשוב מהכל ההתאוששות מהירה מאוד. תוך יום אחד אתם חוזרים לתפקד רגיל כאילו ולא עברתם שום ניתוח.

כיצד ניתן להשתמש בלייזר להשתלת שיניים מוצלחות?

כיום קיימים הרבה טכניקות ופרוצדורות מובילות להצבת שתלים מוצלחת. המוצרים והשירותים המתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית הקיימים בתחום רפואת השיניים היא השתלת שיניים בלייזר. אחת החברות המובילות בתחום רפואת שיניים בלייזרים היא חברת BIOLASE אשר עומדת בקדמת הטכנולוגיה של שתלים בלייזר. BIOLASE מייצרת מוצרים חדשניים המעלים את איכות רפואת השיניים בלייזר.

השתלת שיניים בלייזר מציעה את הנוחות האולטימטיבית של המטופל ומצוינות קלינית עבור שתלים מוצלחים בשיטות הטיפול המודרניות והעדכניות ביותר. בהשוואה לגישה הניתוחית המסורתית, השתלת שיניים בלייזר היא אלטרנטיבה מהירה, בטוחה ויעילה יותר. הלייזר מכין את אזור ההשתלה בטראומה מינימלית לרקמות הרכות וגם הקשות כך שהגוף שלנו מתרפא מהר יותר.

צפו בסרטון:

השתלת שיניים בלייזר כוללת:

  • חתך חניכיים וכריתה לצורך מיקום שתל.
  • חשיפת שתלים והתקנת מבנה.
  • טיפול בדלקת בשתל Peri-implantitis.
  • חידוש רקמות חניכיים.
  • פיסול ועיצוב חניכיים מסביב לשתל.
  • הרמת מתלה כירורגי לשתלים.
  • ניקוי וחיטוי אתרי עקירה להצבת שתלים מיידית.
  • כריתת חניכיים חולות או עודפות.

למידע נוסף על השתלת שיניים בלייזר דברו איתנו מרפאת שיניים גפאלי –  SmilePlaceTLV

http://g.co/kgs/3vSnHL

אצלנו במרפאת שיניים גפאלי smilePlace, השתלת שיניים מתבצעת בצורה דיגיטלית לחלוטין, תחת מיקרוסקופ ובעזרת לייזר דנטלי. כמובן הכל אחרי צילום סיטי המבוצע אצלנו במקום.

רוצה לדעת יותר על השתלת שיניים דיגיטלית?

הכנסו >>> השתלת שיניים דיגיטלית: השילוב המנצח להשתלה בטוחה

 

האם המידע בדף זה עזר לכם? דרגו אותנו כאן למטה
5/5 - (43 votes)

שיתוף:

אולי יעניין אותך:

ד"ר גפאלי חאלד

רופא שיניים בבת ים

אם אתם מחפשים רופא שיניים איכותי ומקצועי בבת ים, כדאי שתבדקו כמה שיותר רופאי שיניים באזור כולו. רופא שיניים טוב הוא רופא שיניים אשר

קרא עוד »
zirkon crown
ד"ר גפאלי חאלד

כתר זירקוניה, מהוא?

בטח שמעתם את רופא השיניים מציע לכם כתר זירקוניה. בשביל רופא השיניים, זה מובן מאליו שכתר זריקוניה הוא הכתר הטוב ביותר. השאלה האם

קרא עוד »
דילוג לתוכן