תל אביב - יפו

דאנטה 2, תל אביב

24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע

DanteDental

השתלת שיניים בטורקיה

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

בוגר אוניבירסטת קלוז ברומניה, בעל תואר D.M.D
תת התמחות באוניברסיטת תל-אביב. תואר רופא שיניים מעודכן.

שוקלים לעשות השתלת שיניים בטורקיה? מה עם ציפויים, כתרים, הלבנת שיניים או טיפול שיניים אחר? רופאי שיניים רבים מספקים טיפול שיניים מעולה בטורקיה במחירים נמוכים מאוד בהשוואה לישראל, מה שהופך אותו ליעד פופולרי לחופשת שיניים. יחד עם זאת, יש לכם שאלות לגבי טיפולים כמו השתלת שיניים בטורקיה או ציפוי שיניים, אנחנו מרפאת שיניים גפאלי נענה לכם על הכל.

במדריך שלנו תוכלו למצוא מידע על:

  • היתרונות והחסרונות של טיפולי שיניים בטורקיה.
  • טיפולים נפוצים לתיירות מרפא בטורקיה.
  • היעדים הפופולריים ביותר, כולל איסטנבול ואנטליה.
  • מחירי טיפולי שיניים בטורקיה.
  • שיקולים בבחירת מרפאה.
  • ביקורות מאנשים שביקרו אצל רופא שיניים בטורקיה.

אנו מקווים שמאמר זה יעזור לכם להחליט אם טורקיה היא המקום הנכון עבורכם לקבל את הטיפול שיניים שלכם באם מדובר בהשתלת שיניים בטורקיה או כל טיפול שיניים אחר.

לפני שתתחילו לקרוא…

רוצים לקבל הצעת מחיר עבור הטיפול שאתם שוקלים לבצע בטורקיה?

הכרת הטיפול שלכם יכולה לעזור לנו להחליט על המקום הטוב ביותר ללכת אליו בכדי להבטיח
לכם טיפול מעולה במחיר המשתלם ביותר. לוקח רק דקה למלא את הפרטים שלכם. תוך זמן
קצר נחזור אליכם ותקבלו הצעת מחיר בהתאמה אישית עבור הטיפול הנדרש מאחת ממרפאות
השותפים שלנו שנבחרו בקפידה.

אנחנו מרפאת שיניים גפאלי אתכם לאורך כל הדרך:

  • נקבל אתכם לבדיקה וצילום תוך זמן קצר.
  • נדאג לעשות עבורכם את כל הבדיקות הנחוצות עוד לפני שטסים ליעד.
  • תקבלו הצעת מחיר מפורטת.
  • גם ליווי צמוד של רופא שיניים במהלך כל הטיפול הכירורגי בטוריקה.
  • גם מדריך צמוד שידאג לכם לטיסות, העברות, בתי מלון וכל מה שתצטרכו בזמן שהייתכם בטורקיה.
  • גם אחרי שתחזרו, המרפאה שלנו בתל אביב תלווה אתכם לאורך כל זמן ההחלמה.
  • גם נדאג לכם לתחזוקה הולמת של הטיפול שבוצע בכדי להבטיח שתהנו מתוצאות לאורך זמן.

שימו לב:

הצעת המחיר שתקבלו תכלול בתוכה גם עלויות של טיסות, העברות ובתי מלון בטורקיה. אתם לא צריכים לדאוג לכלום.

 התייעצו איתנו. התקשרו 0772-177771

מדוע לקבל השתלת שיניים בטורקיה?

  • עלות

הסיבה העיקרית לנסוע לטיפול שיניים בטורקיה היא המחיר. מטופלים יכולים לחסוך 50-70% ממחיר טיפול השיניים בישראל . כמובן, ככל שהטיפול נרחב ויקר יותר, כך אתם יכולים לחסוך יותר – וזו הסיבה שהשתלת שיניים בטורקיה (כולל All-on-4) וציפויי שיניים פופולריים במיוחד.

יחד עם זאת, מטופלים יכולים לחסוך כסף על ידי ביקור במרפאת שיניים בטורקיה לטיפולים קוסמטיים אחרים כמו הלבנת שיניים, ואפילו כתרים, גשרים ותותבות. במילים פשוטות, אם השיניים שלכם במצב רע והעבודה שאתם זקוקים לה נראית לא משתלמת במדינת מולדתכם, תיירות מרפא בטורקיה עשויה להיות הפיתרון שלכם.

  • זמני המתנה קצרים מאוד

אנחנו יכולים לקבוע לכם פגישה מהר מאוד עם רופא השיניים בארץ במרפאת שיניים גפאלי. רופא השיניים יבצע בדיקה כללית מעמיקה כולל צילומים, את הנתונים האלה אנחנו מעבירים למרפאה בטורקיה איתה אנחנו עובדים, אתם תקבלו הצעת מחיר וזהו תארזו מזוודה, תוך כמה ימים אנחנו כבר יכולים להטיס אתכם לטיפול – מועיל מאוד אם אתם זקוקים לטיפול מידי דחוף.

  • מיקום

טיסות לטורקיה אורכות כ -2 שעות.
תוכלו לטוס ישירות מנתב״ג בישראל לאיסטנבול בתוך פחות משעתיים. פחות זמן מאשר לנסוע מתל אביב לצפון הארץ או לדרום. המטוס לא יספיק להמריא והוא כבר יתחיל לנחות. טיסה קצרה ונוחה. טורקיה מובילה בתחום תיירות מרפא גם מישראל וגם מכל אירופה.

לטורקיה יש הרבה מה להציע מבחינת היסטוריה, תרבות, קניות וחופים, ולכן מטופלים רבים בוחרים להאריך את טיולם במסגרת תיירות המרפא אחרי השתלת שיניים בטורקיה ולהפיק את המרב מזמנם במדינה. רבות ממרפאות השיניים הטובות ביותר בטורקיה ממוקמות באיסטנבול, שהיא יעד תיירותי פופולרי בפני עצמו.

  • תקנים, כישורים ורגולציה

צמיחת תיירות מרפא בטורקיה במיוחד השתלת שיניים בטורקיה אינה מסתכמת רק במחיר, הענף מסתמך גם על כך שרופאי השיניים שלו שומרים על סטנדרטים גבוהים כדי להבטיח מוניטין טוב. למעלה מחצי מיליון תיירים פוקדים את המדינה מדי שנה לטיפול רפואי כולל השתלת שיניים בטורקיה וגם טיפולי שיניים אחרים וניתוחים קוסמטיים.

רופאי שיניים בטורקיה חייבים להתאמן במשך חמש שנים באחד מ -15 בתי הספר לרפואת השיניים במדינה. לאחר קבלת תואר DDS הם עשויים להתמחות במשך חמש שנים בתחומי השתלת שיניים בטורקיה, יישור שיניים או תותבות.

הסתדרות רופאי שיניים בטורקיה TDB

חינוך והסמכה בתחום רפואת השיניים מוסדרים על ידי משרד הבריאות הטורקי (Sağlık Bakanlığı), רופאי שיניים העוסקים בטורקיה חייבים להיות בעלי הסמכה שהוכרה על ידי גוף זה. עליהם להירשם גם לאיגוד השיניים הטורקי (TDB), ארגון המפקח על פרקטיקות שיניים ומסייע בפיתוח המקצוע באמצעות לימודי המשך. נכון להיום מעל 26,000 רופאי שיניים בטורקיה מחזיקים בחברות זו.

רופאי שיניים המבצעים כל סוג של רפואת שיניים קוסמטית עשויים גם הם להיות חברים באקדמיה הטורקית לרפואת שיניים אסתטית (EDAD). זה לא חובה, אבל זה מראה שרופא שיניים מחויב להישאר מעודכן בהתקדמות ושינויים בתחום באמצעות לימודי המשך. אם אתם מעוניינים בציפוי שיניים בטורקיה, עדיף לגשת לרופא שיניים חבר ב- EDAD.

למרות שרוב מרפאות השיניים בטורקיה שומרות על סטנדרטים גבוהים, לרוע המזל ישנם כמה רופאי שיניים שמנסים להרוויח מבלי שיהיו להם הכישורים או הציוד הנכון. לכן חשוב מאוד לערוך מחקר שוק משלכם ולקרוא ביקורות לפני שתבקרו במרכז לטיפולי שיניים בטורקיה – בדיוק כמו שצריך בכל מקום, למעשה! בהמשך תמצאו כמה טיפים לבחירת רופא השיניים הטוב ביותר בטורקיה לצרכים שלכם.

4.7/5 - (49 votes)

שיתוף:

אולי יעניין אותך:

ד"ר גפאלי חאלד

בליעת משחת שיניים

עבור חלק מהילדים שלנו, לגרום להם לצחצח שיניים יכול להיות מסימה בהחלט מאתגרת אבל אפשרית – יחד עם זאת למנוע מהם בליעת משחת

קרא עוד »
דילוג לתוכן