השיניים הטבעיות ראויות להישמר

לרוב אנו מתייחסים לדברים חשובים בצורה שטחית ובשל כך אנו סובלים מאוד. ישנם דברים מסוימים כמו שיניים שראויים לכל תשומת הלב שלנו. כשאתם דואגים לשיניים הטבעיות שלכם וכשאכפת לכם מהמצב הכללי שלהן תוכלו להתגאות בשיניים בריאות. לשמר את השיניים הטבעיות שלכם.

מי שיכול לעזור לכם לעשות זאת הוא כמובן רופא השיניים. אני ד״ר גפאלי מנהל מרפאת SmilePlace כאן לשירותכם.

בשורות למטה תמצאו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לשמור על השיניים הטבעיות למשך זמן ארוך יותר.

אל תמהרו לעקור שיניים

אל תמהרו עם עקירת שיניים גם אם הכאב חזק ומעצבן. שוחחו עם רופא השיניים שלכם וודאו שאתם שוקלים את כל האפשרויות בהן תוכלו להשתמש כדי להציל את השיניים הטבעיות שלכם. זה לא הגיוני לעקור שן רק בגלל שיש בה זיהום קטן. אתם יכולים לנסות כמה הליכים שעשויים להציל אותה ללא צורך בעקירה.

תמיד לפעול נגד הכאב

כאשר שן גורמת לכם לכאב, תתייחסו לכאב, תלכו לרופא השיניים. הוא יכול לבצע טיפול ויעזור לכם להציל את השן. לבלוע כדורים ולנסות כל מיני שיטות להרגעת הכאב לא יפתור את הבעיה. רופא השיניים חייב לדעת מההתחלה שאתם מעוניינים להציל את השן באופן טבעי ושאינכם רוצים לפנות לפתרונות אחרים.

דאגו להיגיינת הפה

היגיינת הפה חשובה מאוד במיוחד אם אתם רוצים שיניים בריאות ויפות. אם אתם מצחצחים שיניים כמומלץ, אם אתם משתמשים במי פה וחוט דנטלי אז השיניים הטבעיות שלכם בהחלט יהיו בריאות ויפות.

בנוסף לכל זה, כדאי גם לגשת לרופא השיניים בכל פעם שצריך כדי לברר אם יש לכם בעיות שיניים.

אמצו תזונה בריאה

שיניים בריאות מתקבלות הן באמצעות היגיינה והן באמצעות תזונה. ככל שתאכלו בריא יותר, כך השיניים שלכם יהיו חזקות יותר. נסו להימנע מאלכוהול או ממיצים חומציים. אם אתם מעשנים, מומלץ לוותר על הרגל זה, כי לטבק יש השפעה שלילית על בריאות הפה.

שמרו את השיניים הטבעיות שלכם בעזרת רופא השיניים

לכל הטיפים שהוזכרו לעיל יש מטרה אחת, זו של הצלת השיניים הטבעיות שלך. השיניים חשובות מאוד ועלינו לטפל בהן כמו שצריך. טיפול בשיניים אינו מסובך כלל, דורש רק מספר דקות ביום לשם כך.

בכל פעם ששן מטרידה אותך וגורמת לך לכאבים, מומלץ לפנות מיד לרופא השיניים. רק הוא מסוגל לקבוע את סיבת הכאב ולעזור לך להציל את השן. לרופא שיניים יש את הניסיון הדרוש כדי לשמור על החיוך שלך במצב מושלם.

5/5 - (15 votes)

מרפאת שיניים בת ים

טיפים לבחירת מרפאת שיניים מעולה בחירת מרפאת שיניים היא דבר לא קל בכלל, המגוון הרחב של מרפאות השיניים השונות והשירותים השונים מקשים עלינו