תל אביב - יפו

דאנטה 2, תל אביב

24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע

DanteDental

הלבנת שיניים בלייזר

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

בוגר אוניבירסטת קלוז ברומניה, בעל תואר D.M.D
תת התמחות באוניברסיטת תל-אביב. תואר רופא שיניים מעודכן.

העולם השתנה, אנחנו בעידן הטכנולוגיה והגאדג׳טים. הכל חכם, הכל מהיר וכולם רוצים פתרונות מידיים, כאן ועכשיו. גם הרפואה חייבת לקחת חלק בהתקדמות זאת. הרי בריאות האדם חשובה מהכל ואם יש אלמנטים בטכנולוגיה של היום שיכולים לתרום לבריאות האדם או למראה האסתטי שלו אז למה לא להשתמש בהם? הלבנת שיניים תמיד היה, הלבנה היא לא טיפול חדשני אבל הלבנת שיניים בלייזר היא כן חדשנית, טיפול המבוסס טכנולוגיה חדישה.

הלבנת השיניים היא דרך נהדרת ליצור חיוך בעל מראה בריא יותר ולהרגיש בטוחים יותר לגבי החיוך שלכם. אנשים שיש להם שיניים לבנות משוויצים בהם לעתים קרובות יותר מכיוון שהם מרגישים יותר בנוח עם החיוך שלהם.

האם ידעתם שאפשר להשתמש בלייזרים בהלבנת שיניים? למעשה, לייזר השיניים EPIC מחברת הלייזרים המובילה בעולם BIOLASE הוא שיטה מוכחת ליצור חיוך מושלם באמצעות טכנולוגיית הלבנת לייזר מתקדמת.

 הלבנת השיניים בלייזר, מה חדש?

במהלך השנים האחרונות, הלבנת שיניים הפכה פופולרית מאוד בגלל הגישה הקלה במסחר האינטרנטי ובמדפי הפארמים השונים. עם זאת, התכשירים והשיטות שמוכרים לנו שם הן גלובליות, לא כל כך מהנות, ולרוב לא כל כך יעילות. לעומת זאת, הוכח כי לייזר מסוג EPIC מלבין עד 4-6 גוונים בממוצע בטיפול של עשרים דקות בלבד במרפאת השיניים שלנו בתל אביב.

פעם הלבנת שיניים היתה טיפול ארוך ומתיש. הטיפול היה מבוצע בבית בעזרת מזרקים של חומר הלבנה המוזרקים לתוך סדים מותאים אישית לשיניים שלנו, איתם חייבים להישאר שעות רבות אפילו ללכת לישון איתם בכדי שנתן לחומר ההלבנה מספיק זמן שיעשה את העבודה.

השיטה כן עבדה והתוצאות היו יפות אבל זה דרש הרבה זמן והרבה סבלנות. לעומת זאת, הלבנת שיניים בלייזר היא טיפול קצר ומהיר, תוך שעה כבר רואים תוצאות ויכולים להנות משיניים לבנות ויפות כבר באותו יום.

מתלבטים? התייעצו איתנו.
התקשרו: 0772-177771

איך זה עבוד?

הטיפול מתבצע במרפאה תחת השגחה רפואית צמודה. קודם כל עושים בידוד לחנכיים בכדי להגן עליהן, ורק אחרי זה מתחילים למרוח את השיניים עם חומר הלבנה ואז הלייזר נכנס לפעולה.

הלבנת שיניים עם מכשיר לייזר EPIC. מערכת מבית BIOLASE המשתמשת בפיסת יד מיוחדת להפצת אור לייזר על פני שטח רחב של שיניים. מכשיר האפיק משתמש באור לייזר מפוזר כדי להבהיר את השיניים.

התפקיד של הלייזר הוא לזרז את פעולת ההלבנה. הלייזר מסייע לחומר ההלבנה להיכנס אל תוך השן ולפרק את הפגמנטים שגורמים לשן להיראות צהובה. ככל שהלייזר איכותי יותר וגורם לחומר להיכנס עמוק יותר השן תיראה לבנה ויפה יותר.

צפו בסרטון:


האם הלבנת שיניים בלייזר מסוכנת לשיניים?

בהחלט לא. הלייזר לא יכול לפגוע בשיניים. הלייזר רק מזרז את התהליך. לא משייף את השיניים, לא מוריד שכבה ולא ממיס. נכון שלפעמים מתפתחת רגישות בשיניים אחרי הלבנת שיניים בלייזר, אבל רגישות זו תעבור במהרה והכל יחזור בדיוק איך שהיה רק לבן יותר.

האם השיניים ישארו לבנות אחרי הלבנת שיניים בלייזר?

הלבנת שיניים בלייזר כמו כל הלבנת שיניים אחרת חייבת תחזוקה. בכללי התוצאות נשמרות בין חצי שנה לשנתיים. אבל עם תחזוקה נכונה אתם יכולים להכפיל את הזמן. יש כמה שיטות לתחזוקה ביתית של הלבנת שיניים.

אפשר להתכתב איתנו 
whatsapp בטלפון 0772-177771


שמעתם על הלבנת חניכיים בלייזר?
הכנסו >>> חניכיים שחורות: הלבנת חניכיים בלייזר

רוצים חיוך מושלם?

 
dentist yafo
 
שאלות נפוצות ועדכונים:
  • האם הלבנת שיניים בלייזר שונה מהלבנת שיניים בלד?
    תשובה: כן, מדובר בשני סוגים של מכשירים המקרינים אור שמאיץ את תהליך ההלבנה. התוצאה בלייזר מהירה יותר.
  • עד איזה גיל אפשר לעשות הלבנת שיניים?
    תשובה: הלבנת שיניים אפשר לעשות בכל גיל, זה תלוי במצב השיניים לא בגיל. 
  • כמה זמן לוקח לעשות הלבנה של שיניים בלייזר?
    תשובה: אורך הטיפול הוא כחצי שעה. דואגים לכם למוזיקה באזניות וגם טלוויזיה ממול שלא יהיה לכם משעמם.
  • האם לייזר מזיק לשיניים?
    תשובה: הטכנולוגיה בטוחה לגמרי, באחריות, אין ממה לחשוש.
  • כמה זמן לוקח לעשות הלבנה בלייזר?
    תושבה: הלבנה בלייזר מתבצעת במרפאה תחת פיקוח רפואי צמוד. אורך הפגישה כשעה.
  • אפשר לקבוע תור מהיום להיות להלבנה בלייזר?
    תושבה: כן המרפאה פעילה 24 שעות ביממה. תתקשרו נדאג לכם בכל זמן שמתאים לכם.

  • עדכון:
    התחדשנו במכשיר לייזר מהפכני שעובד בטכנולוגיה מתקדמת שגורמת לחומר ההלבנה לחדור עמוק בשן ולתת לה את המראה הלבן העמוק והטבעי. מכשיר Epic מהחברה המובילה בלייזר בעולם Biolase.

 

יש לכם עוד שאלות? דברו איתנו >>> 0772-177771
לשירותכם מרפאת שיניים גפאלי – SmilePlaceTLV

האם המידע בדף זה עזר לכם? דרגו אותנו כאן למטה ⬇️⬇️⬇️
4.9/5 - (165 votes)

שיתוף:

אולי יעניין אותך:

ד"ר גפאלי חאלד

סד לילה לפה: יתרונות

האם אתם מתעוררים לעתים קרובות עם כאבי ראש או חווים כאבי לסת? אמרו לכם שאתם חורקים שיניים? אם עניתם בחיוב, אולי תרוויחו מלבישת

קרא עוד »
דילוג לתוכן