תל אביב - יפו

דאנטה 2, תל אביב

24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע

DanteDental

גשר להשלמת שיניים – פתרון מושלם לשיניים חסרות

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

ד"ר גפאלי חאלד - מנהל מרפאת שיניים DanteDental

בוגר אוניבירסטת קלוז ברומניה, בעל תואר D.M.D
תת התמחות באוניברסיטת תל-אביב. תואר רופא שיניים מעודכן.

אם אתם חווים חוסר בשיניים אחת או יותר, עליכם לדעת שגשרים דנטליים יכולים להוות פתרון מציל חיים לחיוך שלכם. במיוחד אם אתם מפחדים משתלים דנטליים. שיניים חסרות, בין אם חזיתיות ובין אם לא, משפיעות ישירות על המראה והתפקוד שלכם.

לפיכך, כאשר, עקב היגיינת פה לקויה או כתוצאה מעקירות שיניים, החלל הדנטלי שלכם, מראה הפיזיונומיה שלכם אינו משביע רצון, הלעיסה מושפעת ואיתה, אתם צריכים להימנע ממזונות מסוימים שאתם פעם כל כך אהבתם ונהנתם מהם כרצונכם בכל פעם שהתחשק לכם.

יחד עם זאת, המרווחים הנוצרים מחוסר השיניים תורמים לשינוי מיקום השיניים מסביב ומעודדים הופעת מחלות חניכיים או עששת.

זו הסיבה שבהיעדר שן אחת או יותר, עליך לנקוט בפעולה בהקדם האפשרי. אם אתם לא בקטע של השתלת שיניים אז שאלו את רופא השיניים שלכם על גשרים להשלמת שיניים!

זקוקים לייעוץ או עזרה? התקשרו >>> 0772-177771

מהוא גשר להשלמת שיניים?

גשר להשלמת שיניים הם עבודות תותבות המסייעות להחליף שן חסרה אחת או יותר.

כאשר חסרה שן, ניתן להחליף אותה בגשר שיניים או בשן מלאכותית. כך, השיניים השכנות מושחזות והופכות לעמודים לגשר השיניים החדש. ביסודו של דבר, גשר להשלמת שיניים מורכבים משני חלקים – האלמנטים המחברים והשן/השיניים המלאכותיות. עבור חוזק גדול יותר, לא מומלץ לעשות גשר דנטלי עם יותר מ-4 אלמנטים.

ממה עשוי גשר להשלמת שיניים?

לבניית גשרים דנטליים משתמשים בחומרים שונים:

  • קרמיקה (פורצלן)
  • מתכת
  • זירקוניום.

רופאי שיניים מבטיחים עבודה כזו עד 10 שנים, אם יתקיימו המלצות ההיגיינה, אך לא שוללים אפשרות של עמידות עד 30 שנה. עוצמת העבודה תלויה בכל מטופל ובאיכות החומרים המשמשים לייצור הגשר.

מהם היתרונות בבחירת גשר דנטלי?

גשר להשלמת שיניים מטרתו לפתור בעיות במקרה של שיניים חסרות. מעבר לפונקציונליות שלו, חשוב לדעת שגשר דנטלי מעניק מראה טבעי לחיוך שלכם. ניתן ליצור אותו כך שהוא דומה מאוד לשאר השיניים שלכם, הן בצורתו והן בצבעו, ומעניק מראה אסתטי ללא דופי.

ביצוע גשר דנטלי ותיקון השיניים החסרות יכול להתבצע תוך זמן קצר מאוד. יחד עם זאת, המטופלים המקפידים על היגיינת השיניים נהנים מעמידות הגשר הדנטלי לאורך זמן.

גשרים דנטליים נמצאים בשימוש כבר זמן רב וניתן להשתמש בהם הן לחלק הקדמי והן לאזורים אחרים של השיניים. חשוב לזכור שמדובר בעבודות קבועות ומוצקות, שלצורך עמידותן נדרשת היגיינת פה מספקת.

החיסרון היחיד של גשרים דנטליים הוא הרגישות שיש למטופלים בימים הראשונים לאחר סיום טיפול שיניים זה, רגישות טבעית לחלוטין שעם הזמן נעלמת.

שלחו הודעת וואטסאפ >>> לחצו כאן!

http://g.co/kgs/3vSnHL

מה עדיף, גשר להשלמת שיניים או שתל?
הכנסו >>> גשר חרסינה או השתלה?!

4.9/5 - (44 votes)

שיתוף:

אולי יעניין אותך:

ד"ר גפאלי חאלד

רפואת שיניים לילדים

מרפאת שיניים גפאלי SmilePlace גאים להציג: רפואת שיניים לילדים VIP מבוא: בעידן שבו שירותי הבריאות מתפתחים ומציעים חוויות אישיות ונוחות יותר, זו הזכות שלנו

קרא עוד »
דילוג לתוכן