רפואת שיניים דחופה?

כולנו יודעים עד כמה זה חשוב לטפל בשיניים. לא מדובר רק בחיוך יפה, או שיניים יפות, מדובר באיכות חיים, בנוחות שלנו, בתפקוד ובבריאות הנפש, פגיעה בשיניים גורמת לפגיעה רב מערכתית ואז מגיעים הכאבים ואז אנחנו צריכים רפואת שיניים דחופה!

רפואת שיניים דחופה

לא קל למצוא מרפאה לרפואת שיניים דחופה במיוחד אם הכאב תוקף באמצע הלילה. גם ביום קשה בגלל זמינות של תורים. לכן אנחנו תמיד ממליצים ללקוחות שלנו להגיע לביקורת גם אם אין כאבים. מטרת הביקור היא גילוי מוקדם של נגעים, שלא תצטרכו רפואת שיניים דחופה ותיתקעו עם כאבים. יחד עם זאת אנו מפעילים שירות מוקד חירום 24 שעות ביממה, במקרה ותצטרכו רפואת שיניים דחופה, אנו נדאג לקבל אתכם בכל זמן ובכל שעה.

שירות זה, הוא רק אחד השירותים שאנו מציעים, המרפאה מבצעת מגוון רחב של טיפולים, כולל כירורגיה ושיקום. אולי תגיעו אלינו במסגרת חיפוש רפואת שיניים דחופה, בנוסף נשמח להמשיך להעניק לכם טיפול כולל, לתחזק את השיניים שלכם בצורה כזאת שלא תצטרכו שוב רופא שיניים דחוף.

זקוקים לעזרה? התקשרו: 0772-177771

במרפאה צוות אמין ומיומן
דואגים תמיד להתעדכן בכל החדש ברפואת השיניים המודרנית. צוות המרפאה עובר השתלמויות באופן קבוע, בכדי להתעדכן וליישם את שיטות הטיפולים החדשים והעדכניים ביותר. הצוות גם עבר קורס החייאה, במצבי חירום כללים, אנחנו מוכנים להתמודד בכל מקרה חירום שחלילה יכול לפגוע במטופל.

המרפאה נקיה ואסתטית
כמו שכל מרפאה צריכה להיות. כל הכלים עוברים חיטוי בסטנדרטים המחמירים ביותר. כמו כן אנו מבצעים חיטוי משטחים ועמדת עבודה אחרי כל מטופל, גם אם המטופל הגיע רק לבדיקה. הכל על מנת לשמור על רמת היגיינה גבוהה. ולמנוע מחלות וזיהומים.

החומרים שלנו בין הטובים בעולם
עומדים בסטנדרטים של FDA העולמי. איכות זה דבר שהמרפאה לא מתפשרת עליו. רוצים שתהנו מהעבודות שלנו לארוך זמן. אין ספק שאיכות החומר משחקת תפקיד לא קטן בעניין. כל העבודות שלנו באחריות. אם יש תקלה כלשהי, תקבלו תיקון ללא עלות, גם אם זה אחרי שנים רבות.

dental hygiene

חשוב לנו להזכיר
בנוסף לשירות זה, המרפאה מבצעת מגוון רחב של טיפולים ברפואת השיניים המתקדמת והעדכנית. כגון הלבנת שיניים, שתלים, כתרים ותותבות. גם עקירות כירורגיות ושחזורים אסתטיים.

דאגנו גם לאווירה חמה וביתית, מוזיקת רקע מרגיעה, שירות חם ואישי. אצלנו זה מרגיש כמו ספא. נעשה הכל שיהיה לכם נוח וטוב, שתהיה לכם חוויה טיפולית נעימה.
ואם כבר עברתם חוויה לא נעימה במרפאה אחרת, נשמח לערוך לכם חווה מתקנת.

תנו לנו לדאוג לכם. נעשה זאת בכיף ובאהבה.

שאלות נפוצות:

• האם אפשר לטפל אם יש נפיחות?
    תשובה: כל מקרה לגופו, יש מצבים שכן אפשר אפילו מומלץ בכדי לנקז את הדלקת
    ויש מקרים שעדיף לקחת אנטיביוטיקה קודם ואז לטפל.
    בכל מקרה תגיעו לבדיקה וטיפול או בשביל לקבל מרשם לכדורים.
  • אפשר לעשות עקירה במידי?
    תשובה: כן זה אפשרי, תגיעו לבדיקה ונחליט ביחד מה הטיפול הטוב והמתאים ביותר.
  • כאבים חזקים בשן, נראה לי חייב טיפול שורש. האם זה אפשרי לבוא עכשיו?
    תשובה: כן בהחלט אפשרי. אנחנו מבצעים טיפולי שורש ברמה גבוהה מאוד, דיגיטלי וללא כאבים.
  • אפשר להגיע לטיפול דחוף עכשיו בראש השנה?
    תשובה: כן נשמח לעזור. המרפאה מקבלת מקרי חירום ועזרה ראשונה.

אם בכל זאת אתם צריכים רפואת שיניים דחופה עכשיו

דברו איתנו חופשי

לשירותכם מרפאת שיניים גפאלי תל אביב יפו DanteDental

האם המידע בדף זה עזר לכם? תנו דירוג בבקשה כאן למטה ⬇️⬇️⬇️

dental emergency

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

מברשת חשמלית לכל ילד

אתם מצחצחים שיניים עם מברשת ידנית או עם מברשת חשמלית? בטח שמעתם על המיזם של ORAL-B "מברשת חשמלית לכל ילד" האם באמת מומלץ או שמדובר במיזם שיווקי? >>> הכנסו!

יצירת קשר