רופא שיניים תורן

מעל ל- 15 שנות ניסיון. מנהל מרפאת Dante Dental

שירות רופא שיניים תורן הוא שירות חשוב מאוד. מדובר בשיניים שלנו, בחיוך, בבריאות ובאיכות החיים. הבעיות בשיניים הן בלתי ניתנים לדחייה או המתנה. במיוחד אם יש כאבים, הכאבים בלתי נסבלים ואי אפשר לחכות. גם אם אין כאבים ונשברה שן קדמית למשל, הדרישה לטיפול מידי נחוצה כי אי אפשר להמשיך את שגרת החיים עם פגיעה אסתטית שכזאת. לכן שירות רופא שיניים תורן הוא שירות חשוב ונחוץ.

התקשרו עכשיו: 0772-177771

מה הסיבות לדרישת רופא שיניים תורן:

• כאבים בשיניים: מכאבים התחלתיים חלשים שיכולים להחמיר עד לכאבים חמורים בלתי נסבלים.
  • נפיחות: באזור השיניים או הלסת. נפיחות יכולה לסכן חיים לכם חשוב לפנות לרופא שיניים תורן לבדיקה.
  • דימום: בשיניים, בחניכיים, בלשון, בלחי או בכל אזור אחר בחלל הפה.
  • כתר נפל: כתר בודד או גשר עם מספר כתרים. לא להשאיר את השיניים חשופות. תפנו לרופא התורן.
  • תותבת נשברה: בכללי מחייב מעבדת שיניים לא רופא שיניים אבל אצלנו במרפאה הרופא התורן יכול לעשות תיקונים מידיים כאלה לתותבות.
  • קיבוע התנתק: אחרי יישור שיניים עושים קיבוע לשיניים. קיבוע זה מתנתק מדי פעמים חלקית. חשוב להדביק בחזרה אחרת הוא יכול להתנתק באופן מלא ולגרום לתזוזה של השיניים.
  • חירום אורתודונטי: במהלך יישור שיניים, החוט התנתק, הגומיה נקרעה, הטבעת יצאה, וכל מיני בעיות שצצות במהלך טיפול אורתודונטי. רופא שיניים תורן יכול לטפל בבעיות אלה.
  • פצעים בחלל הפה: תמיד מומלץ לבדוק, לעתים פצעים אלה לא מחייבים טיפול, רק מעקב. ולפעמים הן נגרמים כתוצאה מגירוי, תפקיד הרופא התורן הוא לאתר את מקור הגירוי ולנטרל אותו.
  • שברים: שבר של שן בודדת או מספר שיניים. גם אם השבר קטן ואין כאבים מומלץ לטפל בזה אחרת זה יגדל ויחמיר.
  • תאונות: פגיעה ברקמות הרכות (חניכיים, לשון, לחי, או שפתיים) או הרקמות הקשות (שיניים או לסתות).
  • ריח רע מהפה: יכול להיות סימן לדלקת שמתפרצת או סימן לכליאת מזון. אם יש כליאות מזון חשוב לנקות מיד אחרת יכולה להתפתח עששת ודלקת חניכיים.
  • דלקת חניכיים: יכולה להתחיל ברגישות בשיניים ואדמומיות קלה בחניכיים עד לדימום בחניכיים ותזוזת שיניים. חשוב לטפל בדלקת בשלבים המוקדמים שלה בכדי למנוע סיבוכים

כל המצבים הנ״ל מחייבים התייחסות וטיפול מידי. מצבים אלה תופסים אותנו לפעמים באמצע הלילה או בסופ"ש ביום שבת, לפעמים בחגים או בדיוק שהרופא שלכם יצא לחופש. אל דאגה, בשביל זה יש שירות רופא שיניים תורן. תיצרו קשר עם המרפאה ונדאג לכם מיד.

התקשרו עכשיו: 0772-177771

שאלות נפוצות ועדכונים:

• הרופא התורן נמצא כל הלילה?
    תשובה: הרופא התורן נמצא פיזית במרפאה כל הלילה. יחד עם זאת חשוב להתקשר לתאם הגעה.

dental emergency

רופא שיניים תורן