מעל ל15 שנות ניסיון. מנהל מרפאת שיניים DanteDental

אם הגעתם לכאן כנראה שאתם מחפשים רופא שיניים עזרה ראשונה! אנחנו כאן בשביל לעזור לכם. כאב שיניים הוא אחד הכאבים הכי עוצמתיים בגוף האדם. שן כזאת קטנה יכולה לגרום לכאב שיכול להשבית את כל הגוף. כאב נוראי בלתי נסבל. וזה כמובן בגלל צפיפות מערכת העצבים באזור השיניים. מערכת שמוצפת חיישנים שהתפקיד שלהם לאותת על כל בעיה או נזק שיכול לפגוע בשיניים. הכל בשביל לשמור על השיניים. זה מנגנון של הגנה עצמית שנועד למשוך את תשומת ליבנו ולדחוף אותנו לטפל ולדאוג לשיניים.

התקשרו עכשיו: 0772-177771

התראה על נזק יכולה להיות דרך כאבים, נפיחות, או אי נוחות מסוימת. אנא מכם לא לדחות, הנזק יכול להחמיר מהר מאוד ולפגוע בעוד שיניים ולא רק בשיניים, זה יכול לחדור לגרון, לכיבה או לכל מקום בגוף!!

אז אם קיבלתם התראה כזאת והגוף מאוטט, תיצרו קשר מייד עם רופא שיניים עזרה ראשונה.

התקשרו עכשיו: 0772-177771

התפקיד של רופא זה, הוא לתת עזרה ראשונה, לתת מענה מידי לבעיה. לא לתת לזה להתפשט, או לגרום יותר נזק. זה לא חייב להיות טיפול גדול, קשה וכואב! אל תגרמו לפחד להרחיק אתכם! לפעמים (וזה לרוב) כאב בשיניים שאתם ממנו סובלים ימים או חודשים אפילו שנים. הרופא שיניים עזרה ראשונה יכול לפתור אותו תוך גג חצי שעה. כן חצי שעה והכל נעלם אז למה צריך לחכות ולסבול?

רופא שיניים עזרה ראשונה הוא רופא ותיק, בעל ניסיון קרוב ל15 שנה. רופא אדיב, עדין מקצועי וסבלני מאוד. אנחנו מבינים שהמטופלים שמגיעים אלינו במסגרת רופא שיניים עזרה ראשונה הם כאלה שדחו את הטיפול הרבה זמן, כאלה שיש להם חרדות מרופא שיניים, כאלה שקשה להם גם פיזית גם נפשית אולי גם כלכלית עם טיפול שיניים. אנחנו לגמרי מבינים זאת ומשתדלים מאוד להיות סבלניים, אימפטים ומתחשבים בכם. אנחנו כאן בשבילכם לא בשביל הכסף. חשוב לנו שהכאב יעבור ותחזרו לתפקד כרגיל ותצאו מאצלנו עם חיוך. זה חשוב לנו מהכל וכמובן נדאג לכם למחיר סביר.

שאלות נפוצות:

• אפשר לשלם בציקים?
    תשובה: התשלום במרפאה למקרי חירום מתבצע במזומן או בכרטיס אשראי בתשלומים נוחים.
  • אפשר לקבל תור מידי היום?
    תשובה: כן בוודאי אנו מפעילים שירות מוקד עזרה ראשונ למקרי חירום.
  • צריך לעקור שן בינה, האם זה אפשרי?
    תשובה: כן בהחלט, במסגרת מוקד חירום אנו מבצעים כל סוגי הטיפולים הדחופים ברפואת שיניים.
  • אני טסה עוד כמה שעות, יש מצב לעזרה ראשונה דחופה?
    תשובה: בוודאי, נשמח לעזור. תרימי טלפון עדכני מה הבעיה ותצאי לדרך, אנחנו נתארגן בהתאם ונחכה לך.
  • הזנחתי את השיניים מפחד, יש לכם גז צחוק?
    תשובה: אין לנו גז צחוק, יחד עם זאת יש לנו את הסבלנות הנחוצה והגישה הנכונה בכדי לעזור לכם לעבור את הטיפול בצורה הטובה ביותר.

יש לכם עוד שאלות? דברו איתנו 0772-177771
לשירותכם מרפאת שיניים גפאלי תל אביב יפו