מרפאת שיניים 24 שעות

מעל ל15 שנות ניסיון. מנהל מרפאת שיניים DanteDental

גוף האדם הוא מערכת מדהימה, מרכז עצבים אחד ששולט במיליוני תפקודים. בכל פעם שיש בעיה, הגוף מפעיל אזעקה, בשביל למשוך את תשומת ליבנו שיש בעיה שצריך לטפל בה. שיניים הם חלק ממערכת זו. כל פגיעה באחד התפקידים האלה דורשת יחס מידי. ומכאן הגיע הרעיון של שירות מרפאת שיניים 24 שעות בתל אביב.

הפגיעה לא חייבת להתבטא בכאב
 זה יכול להיות פגיעה אסתטית, אי נוחות אפילו נפשית. לרוב זה כן כאב בגלל ריכוז מערכת העצבים הגבוה באזור השיניים, יחסית לשטח השיניים הקטן. כמות העצבים שנמצאת שם היא אדירה ולכן כל פגיעה קטנה מרגישים כאב עצום.

באיזה מצבים צריכים רפואת שיניים 24 שעות?
אם יש כאבים, אתם חייבים רופא שיניים 24 שעות בתל אביב שיטפל בכאב.
אם השן נשברה, אתם חייבים מרפאת שיניים 24 שעות בתל אביב  בכדי לתקן, גם אם זה לא כואב.
אם משהו נתקע ומציק, אתם חייבים מרפאת שיניים 24 שעות בתל אביב אחרת זה מאוד מציק.
אם כתר או סתימה נפלו, אתם חייבים מרפאת שיניים 24 שעות בתל אביב, אי אפשר להתעלם מזה.
דלקת, דימום או נפיחות, אתם חייבים מרפאת שיניים 24 שעות בתל אביב בכדי לקבל טיפול מידי.

שיניים אסור להזניח
 אסור למשוך, אסור לדחות. הרי מדובר באיכות חיים. למה לכם לחיות עם כאב, או אי נוחות כשיש שירות 24 שעות בתל אביב? למה לסבול? למה לדחות? תיצרו קשר מיד. אנו מפעילים שירות זה כי אנחנו לא רוצים שתסבלו או שלא יהיה לכם נוח. רוצים שיהיה לכם טוב ושתמיד תדעו שיש מי שידאג לכם בכל זמן ובכל שעה.

מחכה לכם במרפאה צוות
רופאים מקצועיים ביותר וחשוב מהכל אנושיים. כשאנחנו ניגשים לרופא אנחנו מצפים יותר לחמלה שלו, להתחשבות, לאמפתיה, ולאנושיות יותר מכל דבר אחר. אנחנו מודעים לעובדה זו. לכן אנו משתדלים לעשות הכל שיהיה לכם נוח, שתרגישו בבית, קחו את הזמן, הכל בקצב שלכם.

בנוסף דאגנו לעיצוב מודרני
 חדשני ומרגיע של המרפאה. אקווריום דגים אקזוטי בחד ההמתנה. טלוויזיה בתקרה בעמדת טיפולים. מוזיקת רקע מרגישה. דאגנו לכל הפרטים הקטנים בכדי שתהיה לכם חוויה טיפולית נוחה ומהנה.

שימו לב ששירות חירום זה הוא רק אחד השירותים הרבים שהמרפאה מציעה. המרפאה מבצעת מגוון רחב של טיפולים ברפואת שיניים. טיפולים כמו: שתלים, כתרים, שחזורים, עקירות, תותבות ועוד. גם טיפולים אסתטיים כגון הוליווד סמייל. תתייעצו איתנו ותבוא לבדיקה ללא עלות וללא התחייבות. בכיף ובאהבה.

שאלות נפוצות:

• יש לכם עוד סניפים חוץ מתל אביב?
    הסניף שפעיל 24 שעות ונותן שירות עבור שאר הסניפים נמצא בתל אביב יפו ברחוב דאנטה 2. מקום מרכזי, גישה וחניה נוחה וזמינות מסביב לשעון.
  • אפשר לשלם בציק?
    תשובה: מתנצלים לא מקבלים ציקים. אפשר לשלם במזומן או בכרטיס אשראי מכל סוג. אפשר גם לעשות העברה בנקאית או העברה BIT.
  • האם אפשר לעשות עקירה במקום?
    תשובה: כן. המרפאה מצוידת בכל המכשור הנדרש כולל מכשיר רנטגן דיגיטלי. ויש לנו ניסיון מעל 10 שנים בתחום. אפשרי בהחלט.

מוזמנים ליצור קשר איתנו בטלפון

24/7 dental