כאב בשיניים בלתי נסבל?

מעל ל15 שנות ניסיון. מנהל מרפאת שיניים DanteDental

היה לנו שבוע לא קל במרפאה, וזה לא בגלל עומס העבודה, אלא בגלל כאב בשיניים. מקרה אחד של מטופל יחיד עם כאבי שיניים עשה לנו שבוע נורא קשה, רוצים לשמוע את הסיפור? מדובר במטופל ותיק שלנו, בחור צעיר, שמקפיד לשמור על השיניים בצורה מצוינת. כל בעיה קטנה שהוא רואה או מרגיש, הוא ישר יוצר קשר ובא לבדיקה וטיפול, הוא לא מחכה שזה יתפתח או יחמיר וזה דבר מצוין.

הבחור מתקשר : " יש לי כאב בשיניים חזקים מאוד, לא ישנתי כל הלילה!" "סבבה תגיע לבדיקה" ענינו לו. ואכן הוא הגיע ומשם התחיל כל הסיבוך. הוא התלונן שיש חור בין שתי שיניים ושצריך לסגור אותו. ביצענו בדיקה קלינית, גם בדיקת רנטגן לאזור כאבי השיניים, ותתפלאו לדעת שלא מצאנו שום עדות לבעיה שיכולה לגרום לכאב. כלום, הכל תקין. אולי קצת נסיגת חניכיים וחשיפת שורשים אבל לא יותר מזה. והסברנו לו אבל הוא כמובן לא השתכנע והמשיך להתעקש שיש חור שם וצריך לסגור אותו.

התקשרו עכשיו בטלפון: 0772-177771

ואי מה עושים? אנחנו בבעיה כי אם אין לנו אבחנה מדויקת לבעיה איך אפשר לעשות טיפול טוב? הרי זה לא מתנהל לפי ניחושים ובטח לא לפי מה שהלקוח חושב כי היה לנו המון מקרים שהמטופל חשב, לא רק חשב אלא היה בטוח ב100% שהכאב למעלה וזה היה למטה או שהכאב בשן מסוימת וזה היה בכלל בשן אחרת. לא קל להתעסק עם מקרים כאלה במיוחד אם המטופל מנסה לנהל את הטיפול לפי החשיבה שלו בלי להקשיב לדעת המקצועית של הרופא, אין יותר קשה מזה.

במקרה הספציפי הזה היה לנו עסק עם מטופל כזה שהקשיב רק לעצמו, מצד אחד זה לא מקצועי לבצע טיפול לפי השיקול של המטופל, ומצד שני אי אפשר לעזוב את המטופל עם כאב בשיניים בלי לפחות לנסות לעזור לו. ואכן ניסינו לזרום איתו וזה כמובן לא עזר, בסוף אחרי שהתייאש ונתן לנו סוף סוף מקום לנסות את מה שאנחנו חושבים שיפתור את הבעיה, הצלחנו וכאבי השיניים פחתו והתחלנו להתקדם.

התקשרו עכשיו בטלפון: 0772-177771

זה היה תהליך ארוך ומתיש אבל מה שחשוב לי להדגיש מכל המקרה הזה 2 דברים:

1) סבלנות, לא הכל אפשר לפתור באותו רגע.
אנחנו לגמרי מבינים את הכאב והסבל שלכם, לגמרי אתכם ולצידכם ולא נעזוב אתכם עד שזה יעבור אבל תהיו סבלניים כי לפעמים זה דורש זמן, לא רוצים להתחיל סתם לנחש, חבל לגרום נזק מיותר.

2) תנו מקום לצוות הרפואי
לאבחן ולהחליט מה הטיפול הטוב ביותר עבורכם. אנחנו מבינים, כאב בשיניים הוא בלתי נסבל, ואתם יודעים ומרגישים טוב מאוד איפה כואב ואיך. יחד עם זאת יש לא מעט הטעיות בעניין ואתם לא מספיק מקצועיים בשביל לקחת החלטות כאלה. הצוות הרפואי מספיק מקצועי ומעודכן, אנחנו פוגשים עשרות מקרים כאלה כל יום ויודעים מראש מה ואיך והשיקול הסופי מתבצע באופן מדויק ולא לפי ניחושים והשערות.

שמחים מאוד שבסופו של דבר הצלחנו לפתור לעוד מטופל בעיה לא פשוטה, הסבל שלו היה גם הסבל שלנו בשבוע הזה. היה אפשר לחסוך הרבה סיבוכים אם רק המטופל היה מקשיב לצוות הרפואי ומבצע את ההנחיות באופן מדויק.

אבל אין לשפוט אדם בשעת צערו, אנחנו לגמרי מבינים אתכם ותמיד נעמוד לשירותכם בכל עת שתצטרכו.

מזכירים לכם שהמרפאה פעילה 24 שעות ביממה
אם יש לכם כאבי שיניים מוזמנים ליצור קשר בכל זמן

מה עושים עם כאבי שיניים?
הכנסו >>> מדריך לכאבי שיניים

שאלות נפוצות:

• לקחתי מלא כדורים והכאב לא עובר מה לעשות?
    תשובה: 3 טיפים:
    1) כדורים לא מגיבים מידית אז תהיו סבלנים.
    2) תשלבו 2 סוגים של כדורים למשל אופטלגין ואקמול. שילובים עובדים טוב יותר.
    3) אם בכל זאת לא עובר אז אתם חייבים רופא, כנראה שהשורש נפתח ואתם חייבים טיפול שורש או עקירה.
  • אין לי כח סבל, אפשר לעשות טיפול שיניים בהרדמה כללית?
    תושבה: טיפול שיניים בהרדמה כללית מיותר לגמרי, עם הגישה הנכונה והסבלנות הנדרשת אפשר לעשות הכל תחת הרדמה מקומית.
  • הכל כואב לי, לא מצליחה לזהות מאיפה הכאב. אתם יכולים לעזור לי?
    תשובה: כן בשמחה. תגיעי ותשאירי לנו את האבחנה, יש לנו את הידע, הכלים והמכשירים הנחוצים בשביל להגיע לאבחנה מדויקת.

יש לכם עוד שאלות? דברו איתנו 0772-177771
לשירותכם מרפאת שיניים גפאלי תל אביב-יפו

אנחנו כאן בשבילכם

האם המידע בדף זה עזר לכם? תנו דירוג בתחתית הדף.

כאב בשיניים בלתי נסבל?
4.9 (97.9%) 124 vote[s]